Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Title tags på lignende tråder ikke oversatt

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Title tags på lignende tråder ikke oversatt

Jeg la merke til lignende tråder oversatte men hans title = "" tag er det ikke. Håper du fikse det på neste versjon.

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Kan du gi eksakt URL der vi kan se det

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Text automatically translated from: German to: Norwegian
    Translated text
    For eksempel Software Anbefaling
    Original text
    Når du dropdown og onmouseover tilsvarende trådene tittelen oppholdet engelsk.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Du mener denne tag: title = "Webmaster Forum RSS Feed"?

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

JA dem alle. Ikke bare dette når du beveger musen over lignende tråder fem linken nederst får du ingen oversettelse.
    Entfernen von Software kann durcheinander anderer Software? gå over denne linjen atthe bunnen kommer du på linken med musen vil du se teksten fortsatt på engelsk.

title = "Webmaster Forum RSS Feed"?
    Code:
    <a href="http://www.webmastersite.ws/de/ask-webmaster/26665-entfernen-von-software-kann-durcheinander-anderer-software.html" title="I am having problems streaming with Windows Media Player, since I upgraded from V. 9 to 10, I was wondering if it would fix thigs if I deleted all traces of the other WMP then re-downloaded?  It's like I can download video or see files I am working...">Entfernen von Software kann durcheinander anderer Software?</a>
    Vennligst se koblingen i tysk tittelen er på engelsk.
    Sist endret av webmastersite; 11-10-10 på 19:07.

Ble medlem
    Oktober 2009

OK - nå forstår jeg. Jeg var forvirret og usikker er det om title HTML-kode eller noe annet.

Vennligst som vBET oversetter bare tekst mellom taggene. Tekst innsiden av tagger attributter er ikke oversatt nå. Så synlig tekst på siden er oversatt og resten forblir som den er. Vi gjorde det på denne måten for bedre ytelse og også stedet sikkerhet (mest HTML parametrene aldri burde automatisk bli endret).

Vi har lagt alternativ som lar deg oversette innholdet av "alt" attributter for bilder (spurt av våre kunder). Det er konfigurerbar på grunn av ytelse. Jeg kan flytte denne tråden til Feature Forespørsler om du ønsker å legge også lik mulighet for 'title' attributter.

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg vet ikke nå hvorfor vi gjorde det før bare for 'alt' attributt. Jeg forventer at vi hadde noen problemer, men ingen sikker. Jeg satt det som akseptert og vi vil se

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •