Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 15 av 15

Tråd: Etter installasjonen fikk jeg blank side

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Readme har bug som vi vil rette opp (i morgen bør korrigeres på server). Jeg ga deg riktige instruksjonene: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post5163

Trinn 2 sier til slå på SEO linker og gjort. Htaccess endringer. Du gjorde ikke trinn 2, fordi du ikke har våre regler i ditt. Htaccess

Du spurte om hjelp og vi ga deg nøyaktige instruksjoner hva du skal gjøre. Instruksjoner som ble ignorert og installasjonen ble gjort en gang etter noe annet som vi ga deg som svar på problemer ditt. Vennligst gjøre det vi ber til. Hvis du vil gjøre feil prosedyre hundre ganger du vil mislykkes hundre ganger. Ja - vi hadde bug i readme. Og vi ga dere korrigert prosedyre. Vennligst bruk den

Kun nødvendige endringer i readme er å fjerne denne teksten, som ikke er sant lenger:
    MERK: Hvis du bruker vBSEO gå til vBSEO Integration delen først.
    Ellers etter opplasting vBET filer, vil du ikke kunne bruke forumet (selv Admin CP) inntil du har gjort vBSEO Integraiton.
    Jeg kan ikke gjort denne endringen nå, fordi nettet var jeg har blokkert havner og jeg har ingen tilgang til vår FTP-server nå. Bare vennligst brakk instrukser fra gitte innlegg eller late som siterte teksten finnes ikke i readme vår
    Sist endret av vBET; 03-10-1018:07.

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Det er klart nå. Jeg stolte på din lest meg fila, så jeg fulgte det. Jeg vil installere den i morgen etter dine under meldingen.

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Tilpasset mal bør ikke være et problem. Også installere vBSEO var unødvendig. Dersom slike ting skjer i løpet av neste vBET installerer du bare overstyre endret vBSEO filer med sine opprinnelige innhold (fra vBSEO pakken).

Jeg kan ikke fortelle hva som gikk galt. Det kan være feil vBSEO integrering eller noe annet.

Vennligst gjør installasjonen igjen. Denne gangen sjekk hvordan forumet oppfører seg etter hvert trinn (så vi vet hva som er problemet vBET eller vBSEO integrasjon). Hvis det mislykkes på ett trinn - ikke gå til neste. Slik:
    1. Made vBET installasjon og nødvendig konfigurasjon (ikke satt SEO lenker ennå ikke endre andre alternativer - bare gjøre de nødvendige ting). Sjekk gjør forumet fungerer. Sjekk gjør oversettelse fungerer. Hvis forumet ikke fungerer - deaktiver vBET og gi oss beskjed. Hvis Admin CP ikke fungerer også - deaktiver kroker globalt, deretter deaktivere vBET og aktivere kroker globalt. Også gi oss beskjed.
    2. Sett SEO linker og legg vBET. Htaccess regler. Sjekk gjør forum og oversettelser fungerer.
    3. Made vBSEO integrasjon. Sjekk gjør forum og oversettelser fungerer.
    4. Endre vBET alternativer som du vil (kanskje du har problem med noen spesifikke konfigureringen). Sjekk gjør forum og oversettelser fungerer.

Også kan du se denne: http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8
    Sist endret av beaconsfield; 03-10-1018:08.

Ble medlem
    Oktober 2009

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Jeg gjorde det. Takk.

Ble medlem
    Oktober 2009

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden