Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Ohhh no. VB 4.0.5 installere gått dårlig

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Ohhh no. VB 4.0.5 installere gått dårlig

Hei, installerte jeg vBET og fulgt retninger som best jeg kunne. Noen er vanskelig å forstå. Jeg redigerte functions_vbseo_createurl.php og functions_vbseo_url.php
    Jeg bruker VBSEO og jeg har redigert mine .htaccess fil ved hjelp av Denne siden det beste jeg kunne med retninger. Og nå nettstedet mitt er en blank hvit side. Jeg så i ditt Vanlige spørsmål område i 2 timer i kveld. Mitt nettsted er i en mappe på hovedside.
    Eksempel: Hovedsiden / forum
    Så jeg satt min forumet URL men min side er blank hvit side. Noen hjelp verdsatt. Hele min siden er nede ...

Takk
    Jeg kjøpte fullversjonen

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hvis du har blank side du bør sjekke gjøre du har riktig libriaries installert. Du må ha installert cURL og iconv.
    Se her for detaljer:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1536

Vennligst for maintime bare sett vBulledin dissabled og kommentere vBET. Htaccess regler, slik at forumet vil fungere. Også vennligst send oss din faktiske fulle innhold av htaccess file. - Vi vil sjekke din reglene. Fremdeles mest sannsynlig - du har bare ikke passende libriaries.

Det er også en mer mulig grunn - hvis din side lasting og lossing og lasting - da bør du sjekke har du forbindelse med Google. Noen ganger servere er å blokkere utgående forespørsler vær oppmerksom på at vBET krever å bli tillatt utgående forespørsler til Google - Google gjør oversettelser. Du kan sjekke det ved hjelp av denne hint: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Hei, takk for tips! Jeg gjorde google sjekke og resultatet ble>
    Starter oversettelse test
    Test resultat: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test feil:

Så alt er bra der. Jeg kan gå til admin cPanel side

CURL og iconv er installert! Jeg er fortsatt forvirret

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg fant ut at jeg byttet kode i functions_vbseo_url.php og jeg skulle av tilsatte kode før det. Så jeg fast det. Men området fortsatt ikke virker. Den er blank. Hva eksempel filen i ikke laste opp mappen? Jeg kan ikke se ett eksempel. Htaccess fil.
    Sist endret av El Caballo; 21-09-1014:20.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Nå kan jeg se min sitte og ha det deaktivert. Jeg vet det ikke er 24 / 7 support. Men disse gutta bare svare for en time en dag? For $ 90 add on, instruksjoner er ok. Men, vanskelig vanskelig vanskelig å forstå

Ble medlem
    Oktober 2009

Hei. Jeg så dine tidligere meldinger, og du beskrev neste trinn du brakklagt - din beskrivelse fortalt meg at du fortsatt pågår. Beklager - jeg ikke finner ut at du spør etter mer hjelp.

Først av alt - har du nå deaktivert vBET, kommenterte vBET htaccess filer og fjernet vBET integrasjon koden fra vBSEO.?
    Hvis ja og forumet er fortsatt krasjet da er det ikke vBET feil. Det kan ikke vBET feil hvis vBET ikke fungerer.
    I slike tilfeller må du kontrollere at du arbeider på originale vBSEO filene igjen (dvs. kopiere disse to endret seg igjen fra vBSEO pakken).

Så dette er trinn første - gjør forumet tilgjengelig igjen.

Neste er - gjør vBET kjøre. Først aktivere den, og tester sett linker til språk? type - dette krever ingen htaccess endringer.. Flytt til neste trinn når oversettelser arbeider.

Neste -. Skifte til SEO linker og redigere htaccess fil. Eksempel på regler som er inkludert i vBET pakken, men vennligst les nøye beskrivelsen under kobling i vBET alternativer - du må endre reglene hvis ditt forum bruker katalog i URL. Flytt til neste trinn når oversettelser arbeider.

Integrer vBET med vBSEO henhold til integrering instruksjoner gitt i ReadMe.html fil.

Vennligst steg det gjøre for steg. Start med invalidiserende vBET helt. Fortell hvilke skritt gjør deg problemet og hva dette problemet handler om.
    Sist endret av vBET; 21-09-1022:43.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Hei, avinstallerte jeg hele greia og fjernet vBET integrasjon kode fra vBSEO. Jeg PM'ed om du installerer den, jeg har bare ikke tid til å teste forskjellige innstillinger på dette. Bare trenger en fungerende vBET. Kan noen sende meg eller PM meg hva jeg trenger å gi til dere slik at du kan installere?

Thanks
    Beklager om tidsforskjellen.

Ble medlem
    Oktober 2009

Allerede sende PM. Fordi du kjøpte installasjon service og vi vil ta hånd om din installasjon jeg stenge denne tråden.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Takk

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •