Ce texte est écrit en français et je devrais le Voir no Anglais.
Je répète:
Hvorfor må jeg fremdeles se teksten på fransk over når min forumet språket er satt til engelsk her på dette forumet? Jeg skal se teksten på engelsk med den lille flagg nei?
Sist endret av Cybershaolin; 14-11-09 på 18:10. Årsak: Typo
Angående spørsmålet mitt, er det mer om å vite om BBCoder kan legges automatisk eller ikke? Jeg har problemer med å forstå konseptet. Jeg la merke til i en annen tråd at du sa at BBCoder kan legges til manuelt eller automatisk. Så, ikke automatisk betyr ikke at jeg skulle ha sett den lille flagg i post # 1 og # 2? Jeg får ikke det lei, og jeg leste innlegget ditt her: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
Sist endret av Cybershaolin; 14-11-09 på 19:42.
Fordi du ikke "fortelle" at det er på franskHer har du rask og enkel manuell hvordan du gjør dette: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
I få ord - du kan angi standard språk i User CP, eller manuelt beskrive meldingen ved lang BBCode
Hvis du ønsker kan du også redigere dine tidligere meldinger og legge der dette BBCode, og magi vil skje![]()
lang BBCode legges automatisk i henhold til brukerens standard språk. Hvis det ikke er satt eller er samme som forumet språk, så ingenting er satt.
Google har mulighet til å gjenkjenne språket i henhold til meldingen, men på grunn av ytelse grunnen ikke vi gjør dette - også vi ikke undersøke denne Google funksjonen. Hvis du tror det kan være nyttig, så kan du skrive om det her Feature Forespørsler - vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) - Vi kan alltid legge slik funksjon med mulighet for å slå av og på![]()
Sist endret av vBET; 14-11-09 på 23:52.
Men det er problemet.
OK ser, her på ditt eget forum, er mitt språk satt til engelsk ... så min tekst i Innlegg # 1 og # 2 (er er på fransk) er annerledes enn forumet språk (i userCP min). Så, hvorfor er teksten min fortsatt i fransk? Sier du at jeg må legge til BBcode manuelt? Så hvis det er tilfelle, hvorfor snakker du om BBcode legges automatisk?
Jeg kan ikke forstå det riktig, men jeg gikk til linken du refererer og dette er slik jeg fikk den. Tenkte jeg, dette var klarte automatisk uten å måtte skrive BBcode selv.
Ja dine egne innlegg # 1 og # 2 er på fransk, men du fortalte det systemet som det er i engelsk. Dvs er hvorfor det ikke er oversatt.
Du har 2 måter å håndtere meldinger på forskjellige språk.
Første er innstillingen i din User CP standardspråket for din profil. I dette tilfellet vBET vil anta at dine meldinger i dette språket, og vil legge lang BBCode automatisk. Likevel har du mulighet til å fortelle vBET å ikke gjøre dette for bestemt melding (på hver redaktør for ny melding vil dukke opp flere alternativ for å legge BBCoder eller ikke - som standard satt til ja).
Andre er å legge det manuelt.
Du er forvirret på grunn av andre artikkelen, kan du lese det igjen nøye det står skrevet:
"automatisk mark budskap brukeren som setter deres default annet språk enn forumet default språk"
Hvis du tror at en del er uklart, vennligst peke det og vi vil korrigere det å gjøre det mer tydelig![]()
Ahhhhh! Nå fikk jeg det høyt og tydelig. Det er den delen jeg ikke forstår. Nå har jeg forandret mitt språk for fransk i Usercp og skrev en ny test melding i fransk. Det fungerer perfekt her. Takk for at du tok deg tid til å forklare meg det på en enkel måte.
Men på mitt eget forum, er min forumet språk i fransk, jeg også (valgfritt som du sa) satt min UserCP på fransk, og jeg prøvde å skrive meldinger i arabisk og italiensk. Resultatet viste i arabisk og italiensk uten å oversette noe. Dette er hvorfor jeg fortsatt ikke forstår. Det synes ikke å være arbeider på forumet mitt.
Også, fortell meg: språket addon (se skjermbilde) for BBCode (velg eller ikke) når vi komponerer en melding og i Quick svaret også, er dette en addon i versjon 3.1.2, fordi jeg fortsatt ikke har oppgradert ennå, og jeg har ikke det i 3.1.1?
Sist endret av Cybershaolin; 15-11-09 på 20:13.