Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Branding Free kjøpt, men fremdeles tekst studiepoeng i bunntekst

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Exclamation Branding Free kjøpt, men fremdeles tekst studiepoeng i bunntekst

Hei

Jeg kjøpte branding fri lisens, men fortsatt kreditt teksten er i bunnteksten.
    Kun kreditt koblingen ble fjernet.

Branding gratis betyr ingen omtale av produktet, det er det jeg kjøpte.

Hvordan fjerner jeg det?

Og ja, må dette være standard alternativet.
    Du kan ikke selge branding gratis og deretter merke det anyways og forventer brukerne å redigere filer hver gang det er en oppgradering!

Michał Podbielski (vBET Personale)
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei Vær oppmerksom på at standard BF pakken har kun fjernet kreditt link, men som BF lisens eier har du full rett til å også fjerne informasjon om produktet. Instruksjoner vil bli sendt i PM.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Ja jeg vet at du håndterer det på denne måten.

Men dette er ikke god praksis.

Branding free betyr "fri for branding" og det er ikke hva du leverer!

Redigerer produktet filene å fjerne branding hver gang jeg oppgradering er irriterende.
    Jeg betalte for en branding gratis produkt, så vennligst levere ett.

Jeg sterkt anbefaler at du revurdere din nåværende håndtering av branding gratis

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg var bare om å skrive i forrige melding om at vi ikke vil inkludere det lenger i neste utgivelser, men vil at det skal være hyggelig overraskelse og fjernet det før send
    Synes det blir ingen overraskelse

Informasjon om hvordan du fjerner det var send på PM akkurat som beskrevet i siste innlegg

Ja - Jeg er helt enig at brukere med BF lisens ønsker absolutt ingen informasjon om produktet versjon.
    Vær oppmerksom på at vi ikke selger branding gratis produkt, men branding fri lisens som tillater brukere å fjerne kreditt lenke (vi også fjerne den som standard hvis noen gjør oppgradering eller ny installasjon). Det er alt i henhold til lisens. Hvis noen føler seg villede så mest sannsynlig at han ikke hadde lest lisensavtalen. Det er beskrevet hva betyr Branding Free lisens og hva den kan. Vær oppmerksom på at lisensen navn ikke er gjenstand for tolkning - det er tydelig beskrevet av lisens selv. Vi leverer det vi selger. Vennligst ikke skrike om at vi ikke, fordi det er ikke sant - bare les lisensavtalen og du vil vite hva betyr vBET Branding fri lisens.

Også oppmerksom på at i de siste utgivelser av BF versjon forlater vi produktversjon info meste for support-saker - det bidrar til å gjenkjenne hvilken versjon som er brukt uten tilgang til Admin CP. Men siden de fleste BF brukere benytter sin rett til å fjerne versjon info, vi knapt har sjansen til å bruke den + som du beskrev det var bare ekstra oppgradering steg for BF versjon for å fjerne det igjen + ekstra oppgaver for oss å svar hvordan å fjerne det.

Så vi bestemte oss for å fjerne det som standard i neste BF utgivelse Kanskje det vil være konfigurerbart - så BF brukere vil være i stand til å avgjøre, kanskje bare fjernet. Vi vil se

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Takk.

Bare et notat:
    Versjon tall i opphavsrett tekster er alltid en stor sikkerhetsrisiko fordi skanne nettet for utnytte ofrene er så mye lettere hvis hvert nettsted forteller deg at det går den utnyttbare versjonen.

Dette er en av grunnene for meg å kjøpe merkevarebygging gratis versjoner

Ble medlem
    Oktober 2009

Så du er mer sikret, og du trenger ikke å fjerne denne informasjonen lenger

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •