PDA

View Full Version: Allerede gjort La deler av tittelen på artiklene i CMS uten oversettelse

trevis
26-05-10, 01:49
Hvordan skal jeg la en del av tittelen på artiklene uten å oversette CMS?Jeg prøvde den " and " men det fungerte ikke. Resultatet er noe som dette: tittelen på artikkelen på CMS: venter "PX Deq Credit: send blkd"?
Tittel på engelsk: venter "PX Deq kreditt: send blkd"? -Riktig!Tittel på portugisisk: Esperando "PX DEQ crà © dito: staver" blkd? -Feil! Den riktige måten er: Esperando por "PX Deq kreditt: send blkd"?.Tusen takk.

vBET
27-05-10, 06:18
På dette tidspunktet det ikke er støttet. Vi har notranslate bbcode men det fungerer bare i meldinger, ikke med titler. Jeg vil flytte denne tråden til funksjonen forespørsel og permisjon i betraktning tilstand.

BB er ikke hyggelig i det hele tatt for BB-koder i titler. Også det kutt titler i mange steder og vi hadde mange problemer å gjøre langtitle jobbe. Så mest sannsynlig vil vi ikke støtte snart notranslate i titler. Likevel - vi vil holde dette i bakhodet.

vBET
10-08-10, 00:27
Dette er allerede akseptert og vi har inntrykk av løsning som vil tillate å la noen deler av tittelen ikke oversatt. Vennligst se her for detaljer: Også oppmerksom på at det er i godkjent tilstand.

kamilkurczak
15-12-10, 10:33
Hei,
Allerede gjort.
vennligst les dette innlegget med løsningen:

testet!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1