jaryx
12-02-10, 19:18
Jeg vet ikke hva å stąło, men oversetteren oversetter ikke meg. I stedet for den oversatte teksten er bare hvite flekker.I henhold til instruksjonene fra FAQ slått av hurtigbufferen og lagt ekko... til filen vbenterprisetranslator_functions. phpJedyny meg en melding som vises øverst på siden:
Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639
Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639
Etter fjerner API nøkkel side er oversatt, men viser feil (grafikk).Vennligst bidra til å løse problemet.
Etter fjerner API nøkkel side er oversatt, men viser feil (grafikk).Vennligst bidra til å løse problemet.