PDA

View Full Version: Løst Jeg er appellere til Google Oversett, men først må få hjelp fra vBET

brubros
05-10-11, 16:25
Jeg gjør en appell til Google Translate (API Access varsel - Google Code (http://code.google.com/apis/errors/)), men jeg vet ikke hvordan de skal besvare deres spørsmål, inkludert følgende. Kunne du behage hjelpe med å gi svar, slik at jeg kan arbeide direkte med Google?

"IP-adressen til serveren som gjør forespørsler?" - er det min server er å gjøre forespørselen?
"Du bruker API serversiden eller i JavaScrip?" - Jeg vet ikke hvordan de skal besvare dette
"Hvis du bruker serversiden, hva er HTTP-referer som brukes i forespørselen?" - bruker vBET dette?
"Angi en URL-adresse der du har tillatelsen implementert API" - jeg gir Google med Webadressen min?
"er du sikker på at dine forespørsler inkluderer en API-nøkkel, en gyldig HTTP-referer og userip-parameteren (for serversiden forespørsler)?" - gjør vBET dette?

r.dziadusz
05-10-11, 18:32
1) Ja er det IP til serveren
2) Du bruker api-serversiden
3) Det er URL-adressen til din oversatte del
4) URL ex(without *)
for api google 1 - wihout nøkkel: ht*tp://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0 & format = html & langpair = en|pl & q = Velkommen
og api google v2: ht*tps://www.googleapis.com/language/translate/v2?key='your_api_key'& format = html & q = velkomst- og målnivå = pl

brubros
05-10-11, 18:47
takk! Jeg har nettopp sendt min appell til Google.

vBET
06-10-11, 02:15
Hvis du trenger mer hjelp her bare skrive:) Vi vil også være veldig glad hvis Google v1 arbeid før lukke uten slike overraskelser, men det er opp til Google...

Vetall
12-10-11, 06:10
brubros, du har allerede mottatt svar fra Google? gjenopprettet API?

vBET
12-10-11, 20:35
Vi vet ikke gjorde burbos fikk svaret. Vår egen erfaring - Google først sende melding om blokkering, men vi tror at endelig de innså at det er noen feil fordi alle ble blokkert, nå har vi det avblokkert (vi enda ikke skrev det) og nå hvis grensene er nådd vi bare få svar med informasjon om nådd grensen. Så for oss er Google tilgjengelig etter blokkerer uten innblanding på vår side. Bare kontroller akkurat nå googletest (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html#post1729) på forumet.

Vetall
13-10-11, 06:03
googletest.php

<?php
echo "Starting translation test G API V1<br/>\n";
$connection = curl_init();
curl_setopt($connection, CURLOPT_URL, 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair=en|pl&q=welcome');
curl_setopt($connection, CURLOPT_USERAGENT, 'Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624 Netscape/7.1 (ax)');
//curl_setopt($connection, CURLOPT_FOLLOWLOCATION, 1);
curl_setopt($connection, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1);
$result = curl_exec($connection);
echo 'Test result: '.$result."<br/>\n";
echo 'Test error: '.curl_error($connection)."<br/>\n";
curl_close($connection);
?>

Starter oversettelse test G API V1
Test resultat: {"responseData": null, "responseDetails": "Mistenkt Vilkår for bruk Misbruk Se http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
Test feil:

googletest.php

<?php
echo "Starting translation test<br/>\n";
$connection = curl_init();
curl_setopt($connection, CURLOPT_URL, 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair=en|pl&q=welcome');
curl_setopt($connection, CURLOPT_USERAGENT, 'Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624 Netscape/7.1 (ax)');
curl_setopt($connection, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1);
$time = microtime(true) * 1000;
$result = curl_exec($connection);
$time = microtime(true) * 1000 - $time;
echo 'Test result: '.$result."<br/>\n";
echo 'Test error: '.curl_error($connection)."<br/>\n";
curl_close($connection);
echo 'Connection time (ms): '.$time;
?>

Starter oversettelse test
Test resultat: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Test feil:
Tilkoblingstid (ms): 148.76098632812

-Dette resulterer i mitt nettsted for de to versjonene av skript-googletest.php

r.dziadusz
13-10-11, 10:27
Vennligst for eventuelle problem åpne ny tråd, vil vi være glad for å hjelpe deg

vBET
14-10-11, 23:17
Kort om ditt siste innlegg Vetall - er koden den samme ved tilkobling. Forskjellene er bare i meldinger på din side og 2nd koden viser også tilkoblingstid. Så forskjellen i svarene ikke er fordi bruk av 2 forskjellige skript, men fordi de der kjøre i ulike tidspunkt.

Hvis du trenger mer hjelp om det deretter på samme måte som Radek skrev - åpner du ny tråd.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations