Logg inn

View Full Version: vaultwiki integrasjon

vBET
02-06-11, 21:37
Dette er spesielt integreringen tilfelle bare for vaultwiki. Dette er nødvendig bare fordi vaultwiki er ikke forenlig å vBulletin i området BBCoder og endrer API legge ny parameter for å BBCode parseren funksjoner. Dette er grunnen til normal integrasjon med parsere for vBulletin ikke fungerer og gir advarsler:

Warning: Missing argument 2 for vB_WikiCodeParser: handle_bbcode_code (), kalles i / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 25 og definert i / hvelv / klasse / bbcode.php on line 1488

Warning: Missing argument 2 for vB_WikiCodeParser: handle_bbcode_html (), kalles i / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 28 og definert i / hvelv / klasse / bbcode.php on line 1506

Warning: Missing argument 2 for vB_WikiCodeParser: handle_bbcode_php (), kalles i / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php on line 22 og definert i / hvelv / klasse / bbcode.php on line 1470

For å løse problemet du trenger å gjøre noen enkle trinn. Du må gjenta det etter hvert vBET oppdatering.

Integrasjon trinn:
1. Åpne / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php
2. Finn:

function vbet_handle_bbcode_php(&$parser, &$value) {
3. Legg ETTER:

if($parser instanceof vB_WikiCodeParser) {
return '' . $parser->handle_bbcode_php(0, $value) .'';
}
4. Finn:

function vbet_handle_bbcode_code(&$parser, &$value) {
5. Legg ETTER:

return '' . $parser->handle_bbcode_code(0,$value) .'';
}
Seks. Finn:

function vbet_handle_bbcode_html(&$parser, &$value) {
7. Legg ETTER:

return '' . $parser->handle_bbcode_html(0,$value) .'';
}

Neste trinn er valgfrie - bruk den bare hvis du bruker virtuell katalog som er omdirigert av htaccess til showwiki_proxy.php fil og bare når du bruker vBET SEO linker:.
1. Åpne fil showwiki_proxy.php
2. Finn:

define('VAULT_FRIENDLY_ENTRY', 1);
3. Legg ETTER:

if ($_REQUEST['language']) {
$_SERVER['REQUEST_URI'] = str_replace('/'.$_REQUEST['language'].'/', '/', $_SERVER['REQUEST_URI']);
}
4. Open. Htaccess fil
5. FØR wikien regler legge til denne regelen:

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/YOUR_WIKI_DIRECTORY(.*)?$ YOUR_WIKI_DIRECTORY$2?language=$1 [QSA]

Seks. Endring i regelen YOUR_WIKI_DIRECTORY til din virtuelle wikien katalog (i bod steder)

basketmen
09-01-12, 17:40
Jeg har nettopp oppgradert vbet fra 3.3.6, til 3.5.3

etter det, kan ikke plutselig jeg opprette ny side i vaultwiki, bli denne feil beskjed etter klikker 'Innlegg nye artikkel' knapp:

Fatal feil: Innrømmet hukommelse størrelse av 33554432 byte utmattet (forsøkt å bevilge 131072 byte) i /home/username/public_html/vault/class/revision.php på linje 33

Nb.
-Jeg kan ikke opprette vaultwiki ny side og komme over feilmelding, men jeg er fortsatt kan redigere vaultwiki meldingen uten problem
-Hvis jeg deaktivert vbenterprisetranslator produkt, kan jeg lage ny side i vaultwiki på nytt
-Jeg har allerede prøvd legge til denne linjen i vault/class/revision.php-filen etter begynnelsen <? php, men fortsatt samme:
ini_set('memory_limit','1024M');
-Jeg bruker vaultwiki 3.0.13
-Jeg har allerede skaper en tråd i vaultwiki forum for https://www.vaultwiki.org/threads/5265/, hvis de kan hjelpe eller gi anelse fra de side, så nå jeg spør om det er noen hurtigreparasjon fra vbet side først om dette. Dette kan hjelpe andre medlemmer som bruker vbenterprisetranslator mod med vaultwiki også

regrads
Richie

r.dziadusz
09-01-12, 23:27
Har du prøvd å øke du minnet grense å hele serveren, bare sørg for denne innstillingen globale?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1