Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: Admin CP menu's

Lid

Default Admin CP menu's

Ik heb de AME Add-on en vBET op mijn systeem en zag iets in het Admin CP, dat ik dacht dat je zou moeten overwegen.

Dat wil zeggen, het toevoegen van de vBET Extra items aan de vBET CP menu.

Hier is wat ik voorstel:

1) Wijzig de naam van "vBET" menu op "vBET CP".
    2) Voeg een "Tools" submenu naar de "vBET CP" menu.
    3) Verplaats de "vBET Tools" items aan de "vBET CP", "Tools" submenu.
    4) Verwijder de "vBET Tools" menu.

Michał Podbielski (vBET Staff)

We moeten de mogelijkheid van dit verzoek controleren - we zijn niet zeker nu doet vBulletin ondersteunt standaard (zonder extra mods) 2-niveau menu's in Admin CP. Standaard worden alle vBulletin menu's zijn slechts een niveau en wij hebben nooit geprobeerd om te gebruiken in andere manier.

Houdt u er rekening mee dat de meeste gebruikers willen opties die beschikbaar zijn met minder stappen mogelijk zijn. Extra menu-niveau dwingt extra klik om er te komen. Ook - zijn er speciale vBulletin plugins die u toestaat om Admin CP menu reorganiseren - dus het zou heel goede oplossing van je - je kunt reorganiseren niet alleen vBET opties, maar ook andere.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •