De LinkBack aan vbet in het archief / sitemap is een dode link. Deze link werkt niet. Dode links zijn slecht voor SEO.
De LinkBack aan vbet in het archief / sitemap is een dode link. Deze link werkt niet. Dode links zijn slecht voor SEO.
U kunt plakken hier een url naar deze site met deze dode link? Als je kunt, kan deze koppeling zijn van uw of ons forum.
Het is hetzelfde hier.
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/archive/
Link in de voettekst van vlaggen.
ok bedankt, ik zal controleren
Opgelost en zullen worden opgenomen in de volgende release. Voor een snelle fix please:
1. Bewerken / Includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Zoek:
3. Vervangen door:Code:$output .= '<div class="smallfont" style="text-align: center;">'.vbenterprisetranslator_creditlink().'</div>
Code:$output .= '<div class="smallfont" style="text-align: center;">'.str_replace('\\"','"',vbenterprisetranslator_creditlink()).'</div>
Laatst bewerkt door vBET; 04-08-10 in 16:54.
Deze correctie leidt een leeg scherm, cmon man, je altijd doen, half assed fixes, hoef je niet te testen dit spul?
Alstublieft, vervang uw oude lijn met deze nieuwe code:
php bbcode verwijderd 'aan het einde van de code (voor </ div>). als u deze vervangen door deze nieuwe code alles zal werken.Code:$output .= '<div class="smallfont" style="text-align: center;">'.str_replace('\\"','"',vbenterprisetranslator_creditlink()).'</div>
Sorry voor dat.
Laatst bewerkt door kamilkurczak; 04-08-10 in 15:36.
Voeg wat tekenen? Uw fix is een puinhoop.
zie de vorige post en probeer het opnieuw aub
Ik bevestig - het is een vBulletin bug in PHP bbcode. Ook - ik weet nog wel dat als ik per ongeluk code te vervangen als code te vinden - maar het was onschuldig, want het was niet in staat om braak.
Ook in dit geval, omdat de vBullletin bug was niet in staat om braak instructies gegeven. Als u braak precies de instructie - je zou niet kunnen dat doen, omdat dit vBulletin PHP bbcode fout ook gewijzigde tekst te vinden. Dus je moet stoppen op stap, in plaats van dat je net gemaakt zelf wijzigingen in de code en dit brak uw forum.
Het is nu gecorrigeerd (veranderd in CODE bbcode), maar houd in gedachten dat je niet braak instructies en dit was de oorzaak van je forum te breken. Ook ben ik natuurlijk erg jammer als gevolg van dit incident - meestal Ik vertrouw op vBulletin BBCodes. Deze keer was het fout.
Laatst bewerkt door vBET; 04-08-10 in 17:05.