Hi
Hebben in programmering het beste belang van onze klanten wil ik officiëel dat vBET suport team aan te kondigen zal afwezig zijn in 08 tot 11 juli. Het is 2 werkdagen + 2 weekenddagen. Gelieve niet van plan alle updates in deze tijd - we zullen niet in staat om u te helpen in geval van een aantal zaken.
Ik wil graag excuses voor deze situatie dat gebeurt eerst in vBET geschiedenis. Ik weet dat het niet zou gebeuren, maar Kamil al gepland had en betaalde vakanties voordat hij bij ons en ik was van plan mijn vakanties met in het achterhoofd dat ik zal moeten vervangen. In korte woorden: ik scrued en ik ben echt sorry voor dat. Omdat excuses geven we extra 1 maand gratis updates aan al onze klanten.
Vandaag zal ik dicht veel problemen als ik in staat zal zijn voordat vertrekken. De rest zal zich bezighouden met Kamil - zal hij op het forum zijn sinds maandag. Ik zal op de zee, dus ik zal geen enkele mogelijkheid hebben alle bij uitgifte handvat - alsjeblieft niet PM me. Schrijf op het forum, zodat Kamil in staat zal zijn om u te helpen.
Voor al onze klanten: Nogmaals erg jammer, en hoop dat 1 maand bonus gratis updates zorgen ervoor dat u het gevoel dat we om je geven.
Voor al mijn vrienden: Wens me veel tijd!
Proost
Michal
PS.
Ik zal Bijkomend een maand van updates na terugkeer. Ik zal terug van zee, 19 juli. Voel je vrij om me eraan te herinneren als u extra maand niet zien na het 20e.

Reageer met citaat