Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 8 van 8

Onderwerp: functions_vbseo_createurl.php fout

Junior Member

Default functions_vbseo_createurl.php fout

Ik heb net gekocht vBET en branding vergoeding.

Ik krijg dit in mijn httpd logs wanneer het proberen om sitemap generator draaien en vBET niet CMS vertaalt helemaal beide, is prima in forums.

Code:

[Fri Jun 18 04:13:09 2010] [error] [client xx.183.xxx.30] PHP Fatal error:  Call to undefined function  vbet_vbseo_filter_replace_text() in /home/me_mine/public_html/vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php on line 47, referer: h**p://www\/linuxtuts.net/\vbseo_sitemap/index.php?rlist=true

Ik heb "VB optimaliseren Pro", en de laatste en grootste vBSEO geïnstalleerd perfect draait. (Of in ieder geval waren ze **********. lol)

Ik heb gecontroleerd en opnieuw gecontroleerd alle bewerkingen.

Gelieve.

Bedankt,

PS: WTF! Kan zelfs niet na de url in code tags (15 na b4 **********)

Michał Podbielski (vBET Staff)

Red face

Hello.

Hebt u 'Link Type'Naar VBSEO_URI? Houd er rekening mee dat uw foutbericht betekent dat vBET bestand vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php was niet inbegrepen en vBET bevat als deze is geconfigureerd voor vBSEO links.

Over CMS vertaling - omschrijf meer. Heeft u lege pagina of een lege tekenreeks of alleen originele inhoud? Geef URL (PM als kan dat hier niet doen) naar de pagina waar we kunnen zien.

Over PS: Gelieve er rekening mee dat als gevolg van SPAM moesten we de mogelijkheid van het toevoegen van URL op ons forum te beperken. Het zal worden vrijgegeven na een paar berichten. En als je ziet *** betekent dit dat in de URL is een aantal van gecensureerde woorden gebruikt - het gewoon aan ons te geven met spaties, zullen we weten wat te doen met het

Junior Member

Ik voel me zooooo dom (Hoe ben mis ik dat) Mate ...

Dat is alles wat was het stoppen van de sitemap.

Samenvatting:
    ============================
    Forum Display: 1522
    Toon Thread: 10088
    Toon Post: 204
    Lid Profielen: 3
    Poll Results: 0
    Blog Entries: 0
    Blog Tags: 0
    Album URL's: 0
    Sociale groepen URL's: 1
    Tag URL's: 1
    Archief: 1521

Totaal aantal geïndexeerde URL's: 13344
    Totale verwerkingstijd: 47,004.40 seconde
    was 3400 iets ....

Maar het CMS is nog steeds niet vertalen.
    Pagina iedere keer een time-out.

Ik stuur je een PM Mate.

Bedankt,

Junior Member

OK, ik meer informatie krijgen met behulp van "Safari browser".

Code:
    Safari can’t open the page.

Too many redirects occurred trying to open “h**p:// www. linuxtuts. net/da/content/ubuntu-udskrivning-40/?vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-udskrivning-40/&vbet_lang=da&redirected=/content/ubuntu-printing-40/”. This might occur if you open a page that is redirected to open another page which then is redirected to open the original page.
    Thanks Mate,

OK ik nu zie. Ook als ik het zie gebeurt alleen voor de CMS artikelen - hoofd CMS pagina werkt prima.

Het probleem is op niveau van vbenterprisetranslator_seo.php - bestand. We hebben er een code die moet beschermen tegen dergelijke vBSEO omleidingen. Heb geen idee waarom het niet werkt op uw server. Ik moet ook FTP-toegang tot uw forum om het te controleren - gelieve PM. We vullen onze gegevens in het bestand en controleer de reden waarom deze parameters worden niet verwijderd uit de query string.
    Laatst bewerkt door vBET; 19-06-10 in 00:24.

Junior Member

Verzonden Mate. En dank.

Bedankt,

Junior Member

Laatste vBulletin Fixed dit probleem of andere manier. (Zaak gesloten)

Geweldig om te horen

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •