Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Sommige vragen voor je

Junior Member

Default Sommige vragen voor je

Hi there,

1. Hoeveel is branding gratis vergoeding voor betaalde versie. (Prijs in Australische Dollars)

3. Kunt u mij een idee van hoe lang het duurt om dit script geïnstalleerd en goed werkt

lol.
    de.finance.yahoo.com / waehrungen / waehrungsrechner / # from = USD; to = AUD; amt = 1
    Hier ga je

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi,

Houdt u er rekening mee dat onze prijzen zijn in USD en hoeveel het zal zijn in Australische dollars hangt af van de werkelijke koers - die kan worden veranderd elke keer. Dus je moet controleren wat is de werkelijke koers in Paypal.

1. Branding gratis kost $ 135 (in USD)
    2. vBET licentie kost $ 90 (in USD)

3. De installatie is gemakkelijk en snel. Bestanden uploaden, importeren product bestand en configureren, zoals beschreven in readme.html Als u instellen dat de juiste kunt u de installatie te voltooien in een paar minuten.
    Als u configureert het verkeerd, sommige conflicten met andere plugins of integreren vBET met andere plug-ins niet naar behoren, dan zal het zo lang als je alles naar behoren gezet te nemen. Houdt u er rekening mee dat in het geval van problemen die je hebt onze gratis online support en als je het gevoel dat het beter is voor ons om gehele installatie te doen, dan kun je gewoon kopen installatie-service ($ 30).

Junior Member

Default Heeft u problemen met Nu kopen Link

Hallo,

Heeft u problemen met het indienen van een order.
    Uw formulier werkt niet.

Niet in staat om info in te voegen.

Goanna

Junior Member

Oeps, sorry,

Ik heb niet het vakje akkoord knop. He he
    Niet wist dat ik moest overeenkomst knop aanvinken voordat ik invullen formulier.
    Laatst bewerkt door Goanna; 21-06-10 in 15:51.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Dus als ik begrijp alles werkt prima

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •