Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Het veranderen van de Copyright tekst??

Senior Member

Default Het veranderen van de Copyright tekst??

Kunt u de Copyright tekst om iets professioneler, want ik kijk niet het huidige uiterlijk van het, de vBSEO auteursrecht ziet er mooi uit.

Integratie met Google vertalingen door vB Enterprise Vertaler 3.3.4

Zoals je hier kunt zien alleen het woord vBSEO is gekoppeld en niet het gehele lijn waardoor het meer van een professionele uitstraling:

SEO by vBSEO 3.5.0

Michał Podbielski (vBET Staff)

Zoals ik begrijp je bedenkt korter als meer professioneel. Dat kan de waarheid als het maken van tekst kort zou het doel zijn. Houdt u er rekening mee dat de kortst mogelijke tekst niet is ons doel in het geval van credit link en het is professioneel in doelen die zij bereikt

Hoe dan ook zullen wij overwegen uw propositie en kijk hoe we dit kunnen korter maken zonder verlies van zijn professionalisme.

Senior Member

Het is totale lengte Stoor me niet, maar zoiets als dit lijkt meer op professionele oherwise het lijkt alsof het freeware software geladen met ad links.

Automatische vertalingen door Google vBET 3.3.4
    Alleen vBET links naar de site, ziet er mooi uit niet?

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •