Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: Forum Blokken Shows lantittle =.. in de URL-link?

Lid

Default Forum Blokken Shows lantittle =.. in de URL-link?

Ik ben niet zeker, maar ik dacht dat dit werd vastgesteld? Forum blokken verschijnen als:

Code:
    "Moneta rasta , bet internete nieko nepavyko apie ja rasti , tai gal mazdaug kanors apie ja noreciau suzinot...
    14 Hours Ago 11:39 PM
    Padekit in ..."[/ Lang]

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ik weet zeker dat we was zoiets tot vaststelling, voor langtitle. Ook een fix was nog niet uit (quick fix beschreven in thread). Ik weet niet zeker was het hetzelfde probleem of niet

Uw bericht is vreemd, want er is geopend langtitle en gesloten lang bbcode - dus misschien is het gewoon iemand te schrijven uit de hand en we hebben gebroken bbcode in bericht dat handmatige correctie nodig ...

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Ik weet zeker dat we was zoiets tot vaststelling, voor langtitle. Ook een fix was nog niet uit (quick fix beschreven in thread). Ik weet niet zeker was het hetzelfde probleem of niet

Uw bericht is vreemd, want er is geopend langtitle en gesloten lang bbcode - dus misschien is het gewoon iemand te schrijven uit de hand en we hebben gebroken bbcode in bericht dat handmatige correctie nodig ...
    Het is omdat dat is hoe de link wordt getoond op het blok.

Deze werd vastgesteld in de laatste release. Welke versie gebruik je?

Geen antwoord - als opgelost. Let op: hier als niet

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •