Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Sitemap problemen en vermindering van het aantal resultaten op google site adres

Default Sitemap problemen en vermindering van het aantal resultaten op google site adres

Text automatically translated from: Vietnamese to: Dutch
    Translated text
    Voor gebruikte ik gratis versie 2.3.10. Dus wees niet lezen van de instructies die ik niet toe de vertaling operatie sitemap voor vBSEO Sitemap Generator als de gids hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Maar, en ik zie de index van de sitemap op google het snel is toegenomen. samen met de updates van adressen beschikbaar in de Google-resultaten aanzienlijk toegenomen. Nu koop ik vBET licentie en installeer het. Ik heb de handleiding met vBSEO Sitemap Generator en de instructies hierboven. En ik zie de parameters de index pagina (URL-index) op de sitemap en een vertraagde huidige resultaten n van Google een lichte daling.
    - Wat doet het mislukt of niet?
    - Een ander probleem in Google webmaster tool die ik vond schema website laad snelheid wordt afgeremd veel. brengt de opkomst. commerciële versie was duidelijk sneller service. Maar is het meer serieuze site?
    Original text

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

over de tweede vraag:

vbet heeft niets te maken met de sitemaps het downloaden van tijd.
    mogelijk indien u niet uw sitemap te integreren voordat - het kan een reden zijn.
    Als u de integratie van de sitemap nu pas - de sitemap is veel groter en het downloaden is langzamer.

voor de eerste vraag, begrijp ik niet wat er precies is het probleem. Kunt u dat uitleggen?
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 03-06-10 in 11:02.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Geen antwoord. Ik een thread status OPGELOST.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •