Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 10

Onderwerp: Google mails naar mij

Exclamation Google mails naar mij

Googlebot ondervonden problemen tijdens het crawlen van uw site Pdaapps.

Googlebot zeer grote aantallen links aangetroffen op uw site. Dit kan duiden op een probleem met de URL van uw site structuur. Googlebot kan onnodig kruipen van een groot aantal verschillende URL's die naar identieke of soortgelijke inhoud, of kruipen delen van uw site die niet zijn bedoeld om te worden gecrawld door Googlebot. Als gevolg hiervan Googlebot kan verbruiken veel meer bandbreedte dan nodig is, of mogelijk niet in staat om volledig indexeren van alle inhoud op uw site.

Meer informatie over dit probleem: -

Googlebot aangetroffen een extreem hoog aantal URL's op uw site - Webmaster Tools Help

Hier is een lijst van het monster URL's met mogelijke problemen. Echter, kan deze lijst niet alle problematische URL's op uw site.

moet ik zorgen hoeft te maken over iets?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Please:
    1. Block irrelevant inhoud door robots.txt (zie hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html)
    2. Check in webmaster tools onbereikbare links. En let ons als het een of andere manier gerelateerd aan vBET.
    3. Als u op uw forum een 'lus' links waar je verschillende talen codes, zie in dezelfde link - hierbij op dat het aan ons.

PS.
    Je zou ook kunnen denken over het verwijderen van een aantal uitgaande links (zoals bij Norton, McAfee), ook heb je vijf advertenties banners op je hoofdpagina (NB: dit zal niet roer in dit nummer, maar definitief zal beter zijn voor uw SEO).

ok hier is wat ik gedaan heb: -
    1. al gedaan
    2. webmaster tools zeg alleen 8 links onbereikbaar
    3. kon het niet begrijpen

ik ook verwijderd worden dan advertenties nu nog maar twee banneradvertenties, verwijderd Norton en McAfee koppelingen

meer suggesties?

Ongeveer 3. Als u vindt ons ergens op je forum links als / nl / AF / pl ... - Let op het aan ons. Ik schrijf het alleen in het geval, omdat vBET zou geen dergelijke links (het was lang, lang geleden gecorrigeerd).

Meestal soortgelijke pagina's is afkomstig van kalender en ledenpagina's. Je verstopt het nu door robots.txt - denk dat het moet genoeg zijn. Nooit meer hints op dit moment - opdat check Google zal blij zijn

noooo mijn geïndexeerd urls af van 80k + naar 14k, is wat er aan de hand Ik maak me zorgen het verkeer is naar beneden te

Quote Oorspronkelijk geplaatst door bhanuprasad1981 View Post
    noooo mijn geïndexeerd urls af van 80k + naar 14k, is wat er aan de hand Ik maak me zorgen het verkeer is naar beneden te
    U geblokkeerde pagina's door robot.txt - dus alles is OK. Geblokkeerde pagina's worden verwijderd uit de index. En uw verkeer is naar beneden alleen het verkeer dat werd geproduceerd door robots op de pagina's die nu worden geblokkeerd Dus alles is zoals het zou moeten zijn. Robots niet kruipen op niet relevante pagina's (minder fake verkeer - betere prestaties van de server ).

Het lijkt goed voor mij

robots.txt is in de plaats afgelopen 3 maanden, zodat wellicht niet geven echte urls is gedaald.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door bhanuprasad1981 View Post
    robots.txt is in de plaats afgelopen 3 maanden, zodat wellicht niet geven echte urls is gedaald.
    Sorry - ik verkeerd begrepen een van onze eerdere antwoorden (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post2524) - Ik dacht dat je gewoon robots.txt veranderd - dat zou de oorzaak van het verkeer te veranderen. Ben je zeker dat je niet recentelijk veranderingen in de robots.txt gemaakt - controleer file datum van wijziging.

Het lijkt nog steeds de oorzaak van het verdwijnen van de pagina's indexeert. Plese er rekening mee dat Google niet de indexen verandert immediatelly. En 2-3 maanden voor de reactie naar de site van veranderingen zijn standaard.

Bent u in staat om te bepalen welke pagina's verdwijnen uit de index van - zoals ik verwacht dat zijn pagina's geblokkeerd door robots.txt en je kunt rustig. Neem dus bepalen wat het verdwijnen is - misschien toevallig wat u nodig heeft door het blokkeren van pagina's in robots.txt.

Senior Member

Ik heb dit probleem ook ..
    hetzelfde probleem hebben we
    Mijn index af van 134.000 tot 128.000
    en kreeg e-mail van Google als het uwe

mijn sitemap generator niet uitvoeren van dit vbet
    Laatst bewerkt door badawidollah; 21-05-10 in 12:46.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door badawidollah View Post
    Ik heb dit probleem ook ..
    hetzelfde probleem hebben we
    Mijn index af van 134.000 tot 128.000
    en kreeg e-mail van Google als het uwe

mijn sitemap generator niet uitvoeren van dit vbet
    Heeft u stilgelegd aanwijzingen in deze draad? Houdt u er rekening mee dat Google de meeste van irrelevante pagina's als de inhoud duplicatie (dat wil zeggen ledenpagina's, Callendar, etc..) Te zien. Dat de reden waarom het is bankschroef om deze te blokkeren voordat Google zal overwegen het op deze manier. Gebruik robots.txt om irrelevante inhoud en merk op dat het aantal geïndexeerde pagina's te blokkeren zal naar beneden, omdat de geblokkeerde pagina's zullen worden verwijderd uit de index van wat er wordt verwacht en goed.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •