Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: vbet + vbblog

Junior Member

Default vbet + vbblog

Hallo,

Wil alleen maar zeggen dat dit een geweldige add-on en kijken uit naar versies vooruit voor VB4!

Alles loopt perfect, slechts een kwestie ... en een oneven een ..

Dus, alles in dit voorbeeld gebeurt zonder zelfs maar te klikken op de vlag en ik ben niet vBSEO gebruikt. Link type is REQUEST_URI. Url = geen tracking.

wanneer iemand een blog post creëert via vb Blog .... zijn prima, maar als ik of de gebruiker verwijdert / soft verwijdert een item. Ik krijg doorgestuurd naar:? Domain.com / blog.php u = 2 & language = yi

Dus alles belandt vervolgens in het Jiddisch ... Ik weet niet zeker waarom de & language = yi wordt geplakt op het einde als dat ... als ik uit te schakelen 'yi' het gewoon pikt een ander.

Alle hulp zou worden gewaardeerd.

Cheers!

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

OK - ik zal verhuizen dit om bugs rapporten. Gelieve PM me details forum URL.

Lid

Dit is precies het probleem blog onze moderator had!

We waren niet in staat om het probleem te reproduceren. Maar er waren veranderingen in de omleiding in vBET 3.3.0 - is dit probleem nog steeds bestaat in 3.3.0?

Geen informatie over bestaande bug in nieuwe versie. Ervan uitgegaan dat het is opgelost. Let op: zo niet - we zullen het probleem te heropenen.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •