krijg ik een blanco pagina als ik uitzicht op een van de vertaalde rss feeds, enig idee waarom?
thanks.
krijg ik een blanco pagina als ik uitzicht op een van de vertaalde rss feeds, enig idee waarom?
thanks.
Welk type ben je RSS-test - stuur volledige URL. Doet gebeurt het op originele RSS ook of gewoon op een vertaald?
Gewoon vertaald RSS, normaal RSS is prima, je mijn forum URL hebt, kun je daar testen.
OK - Ik zie het op je forum. Helaas zijn wij niet in staat om te reproduceren op onze forums.
Het beste zou zijn als we toegang krijgen tot uw forum en check it - het kan ook testen bijvoorbeeld / kopiëren - het hoeft alleen maar op dezelfde manier gedragen. Zonder het reproduceren van het probleem kunnen we niet werken. Kunt u PM me details toegang tot uw Admin CP en FTP? Zoals ik schreef het kan enige testen instantie worden - Ik hoef alleen maar het gedrag niet de inhoud. Of in ieder geval heeft u een error logs over RSS? ...
Zoals je hier kunt controleren en op dit forum RSS werkt prima. Op onze test forums ook. Op dit moment bent u de enige die heeft het probleem en het forum is de enige plaats waar we kunnen controleren.
Ik ben de enige admin op mijn forum, geef mij instructies voor het oplossen van problemen.
Ik ben bang dat het te ingewikkeld en vereist een interactie - moeten we om de oorzaak van het probleem te vinden. Ik zou kunnen geven u snel instructies fix, als ik wist wat er gebeurt en in staat zijn te reproduceren aan mijn kant. Zonder te weten waar de fout is dat we gewoon geen idee over hoe, wat en doen repareren (dit kan worden veroorzaakt door een conflict door een andere mod, verkeerde configuratie ...). Zonder de mogelijkheid om het te reproduceren weten we niet doet ons verandert verhelpt het probleem. En jij bent de enige die het probleem. Dat is waarom het het beste zou zijn als we toegang hebben - zelfs tot uw test forum. Zoals ik al schreef ik niet je forum inhoud moet ik alleen nog nodig hebben op het gedrag. Ik begrijp dat u niet wilt toegang tot uw echte forum te delen. Heeft u testen bijvoorbeeld, waar hetzelfde gebeurt?
Op dit moment voor eenvoudige instructies, ga open file / Includes / vbenterprisetranslator_functions_external.php en bepalen waar code stopt de evaluatie door de invoering echo 'TEST 1'; (En het veranderen van het aantal voor elke echo) tussen code lijnen. Als je weet wat is binair zoeken gebruik dan dit algoritme. De evaluatie begint in functie vbet_translateExternal.
Als je denkt dat je in staat bent om te bepalen waar het probleem is dan kunnen we het op deze manier, maar het zal veel meer tijd in beslag nemen - in het bijzonder aan uw kant, wat niet nodig is omdat u onze steun. Natuurlijk begrijpen we dat u niet onze volledige steun willen, dus laten we het proberen doe het op jouw manier.
Het krijgen van een ander probleem hier Computer Juice - Site Spy
Lijkt het script is niet het verkrijgen van de css-bestand naar behoren en is op zoek in de verkeerde plaats voor afbeeldingen ...
- Ik zal proberen wat je zei voor andere kwestie.
Neen - ik schreef nooit iets dergelijks. Ik heb geen idee waarom je zelfs denken dat ...
Die waar tips voor u, want die waar het gemakkelijkst te beschrijven. 1e - je mist het punt over binary search. 2e - we hebben manieren om dit te doen zonder enige uitgang te veranderen en we zijn in staat om dit snel te doen, want we kennen onze code en hebben veel ervaring in het vinden van bugs of conflicten met andere plugins.
Hoe dan ook - uw vraag geeft u een stap dichter bij de oplossing. Wij bieden u onze volledige steun. Je kunt accepteren wat je betaald, of u kunt weigeren. Wij zullen eren jullie beslissing en proberen om u te helpen, zelfs als u weigert onze steun. Toch kunt u zich richten op probleem - je wilt proberen om dit zelf te doen, dan kunt u braak onze hints. U wilt dat wij veilig uw tijd, laat het ons dan binnen rekening mee dat alle onze intenties zijn om u te helpen aub.
Juist, en het punt dat ik maak is dat ik kan volgen instructies, ja, geef mij instructies.
Ik wil niet om u toegang als je geen online reputatie, de enige mensen die ik toegang geven tot mijn forums zijn mij, vBulletin en vBSEO, want ik kan vertrouwen.
U bent nieuw voor mij, dus zou ik de voorkeur aan de instructies, geen volledige ondersteuning hebben.
Dank.