Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 22

Onderwerp: Verboden voor rijbewijs overtreding - Credit link!

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Snake2 View Post
    Ik waardeer uw antwoord, maar ik heb nog dont understand, ik heb de link probleem opgelost, is er niets te onderzoeken, Ik ben niet het breken van de licentie-overeenkomst, omdat er een link.

Er is geen overtreding. Dit bizarre is, je zelfs laat me gewoon kopen branding gratis, te gek. Waarom zou een zakenman stoppen met klanten uit meer geld. Raar.
    Gelieve ons te vertrouwen dat wij ook voel me erg ongemakkelijk in de werkelijke situatie. En zoals u weet heel goed rekening is geblokkeerd niet om je de mogelijkheid van extra winkels te blokkeren, maar om weer te kunnen communiceren met u, want onze boodschappen werd genegeerd.

Onze vorige antwoord was niet om u te overtuigen over iets, maar om te laten zien je het beeld van situatie in de hoop dat u onze acties te begrijpen - niet goedkeuren.

Wij begrijpen en gecontroleerd dat je credit link zetten (wat voor de hand liggende is niet gemaakt door vBET motor). Het heeft nog steeds geen oplossing voor het probleem heeft licentie is geschonden (en we hebben sterke redenen om dat te denken), in welk geval wij hebben een aantal rechten gegeven door onze juridische overeenkomst. Rechten die wij niet hoeven te vragen. Overtreding die we niet hoeven te onderzoeken. Maar zoals we al laten weten dat we nooit beslissen het te laten gaan bedreigd. Dus geef ons uw officiële verklaring over jou betaling voor vBET rijbewijs en dan zullen we onze discussie voortzetten.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Snake2 View Post
    Wat bedoel je Michael?

Er is geen betaling probleem, we zijn blij als je gewoon de rekening te deblokkeren, zodat we kunnen nieuwe versie-upgrade op de release van vandaag, dan kun je een goede nieuwe licenties voor andere forums.

We gelukkig zijn, geen uitkering geven wil gewoon weer aan het werk houden.

Dank je wel!
    Misschien dat ik eenvoudig verkeerd begrepen - in een dergelijke situatie sorry voor fout. Ik dacht dat je bedoeling was om de betaling ongedaan te maken. Ik heb twee 's nachts op mijn tijd en geven het niet licht een

Dus gewoon om duidelijk te zijn - is achteruit betaling wordt overwogen of niet?

Junior Member

Officiële verklaring over de betaling? Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb al betaald. Ik vind dit echt vervelend. Ik heb niet veel geld en nu heb je me te stoppen met behulp van deze software en ik heb niets verkeerds gedaan. U kunt zien link die ik toegevoegd aan probleem op te lossen. En ik heb je maanden geleden betaald.

Junior Member

Waarom zou ik omkeren betaling als ik werken licentie ... geen reden, ik wil updates dus niet omgekeerd zal de betaling als ik ben gelukkig en licentie is niet verboden.

Ook ik kreeg niet uw berichten als ik niet inloggen voor een paar weken, en dit forum doesnt berichten sturen naar mijn e-mail inbox een of andere reden.
    Laatst bewerkt door Snake2; 08-04-10 in 01:35.

Junior Member

Ik denk dat de reden normale link werkt niet is hebben we een aangepaste sjabloon die auteursrechten maakt alle in een lijn en in een mooie doos, zodat misschien veroorzaakt probleem.

voorbeeld;

mijn template;

copyright 1 - copyright 2 - copyright 3

normall vb sjabloon;

copyright 1
    copyright 2
    copyright 3

ofwel manier heb je mooie link met veel anchor-tekst. dus niet alles is goed voor vbet.

Houdt u er rekening mee dat niemand stopt u met behulp van vBET op dit moment. U gebruikt het nu en gebruikte het de hele tijd bij het probleem bestond en je was niet reageert.

Zoals we schreven al de hele tijd bedoeling van het blokkeren van uw account op dit forum (niet blokkeren vBET gebruik je nog steeds met behulp van het nu) was om de situatie uit te leggen. En het gebeurt alleen omdat u gestopt bent met het beantwoorden, met uw laatste reactie op niveau "verdwalen"(Je niet geschreven heeft letterlijk - dat alleen is onze indruk).

Ja, wij weten dat u hebt betaald voor product. We vroegen over uw dreiging die u zal de betaling te verwijderen. Want wat volgens onze licentie-overeenkomst heb je geen recht wanneer vergunning wordt ingetrokken voor de overtreding. Dus als die omslag zou kunnen gebeuren zou het een fraude op betalingssysteem worden en het zou vele onaangename gevolgen voor u hebben.
    Daarom hebben we hebben we gevraagd naar het - alleen maar om er zeker van bent u bereid de gemaakte fraude of niet.

Ik begrijp dat u geen intentie hebben En zelfs als het geschreven is voordat het werd uitspraak gedaan zonder te onthouden licentie-overeenkomst.

OK dus - neem in dat geval gewoon de aandacht te houden op licentie-overeenkomst en meldt het ons op als u vindt dat er iets mis is aan vBET kant. Als u lang in deze business (ik geloof dat je doet), dan weet je dat onze licentie is heel eenvoudig op basis van licentie mogelijkheden voor sommige producten, dus doen we niets bijzonders. Het is de manier waarop software-markt mier ziet was het op deze manier gemaakt door de wet-en software piraterij bestrijden. Je account wordt unbanned morgen (sorry, maar moeten nu nog wat dingen en het is bijna drie 's nachts op mijn tijd). Gelieve te herinneren me als ik het vergeten (nu niet te sturen herinnering - ik neem aan dat er op onze e-mailaccount is veel e-mails van u over het onderwerp, dus ik zal gewoon verwijderen).

Nogmaals heel erg voor al uw problemen en hoop dat zelfs als u niet onze manier goed te keuren, je begrijpt waarom we deze stappen en misschien zelfs diep waarderen dat we alleen tijdelijk account verbod niet gemaakt vergunning in te trekken met alle andere mogelijke stappen. ..
    Dat was alleen maar om zelf gemaakt een beter gevoel

EDITED:
    Ik vind je vorige post - bedankt voor noot. Zorg er dan voor de rest op de PM-niveau of in het oplossen van problemen gedeelte als nieuwe vBET versie zal hetzelfde probleem hebben.
    Laatst bewerkt door vBET; 08-04-10 in 01:59.

Junior Member

Dank u.

Done - have fun Hoop dat de nieuwe versie zal je prestaties verwachtingen te voldoen.

Senior Member

Hoe stop ik urls wordt vertaald in deze versie, zoals ik gevraagd voor de hier> http://www.vbenterprisetranslator.co...ated-urls.html

Dit moet echt worden optie in admincp.

Open nieuwe thread voor deze in de feature requests - onze antwoord kan ook nuttig zijn voor andere gebruikers.

Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •