Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 11

Onderwerp: Zal de inhoud met terugwerkende kracht worden vertaald?

Lid

Default Zal de inhoud met terugwerkende kracht worden vertaald?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Nee - vBET is niet automatisch genereren van 52 vertalingen voor elk bericht. Dit is verboden door Google TOS. vBET vertaalt on demand en natuurlijk is het gebruik van cache als de resultaten al in de cache.
    vBET vertaalt al uw inhoud - oude advertentie nieuw, omdat de vertaling van de vraag. Je voelt geen enkele pagina is het al vertaald, omdat de eerste vertaling kost meer tijd (omdat we moeten wachten voor Google-resultaten), nadat dat het veel sneller. U hoeft niet te verfrissend alle content van kracht - vertaalde pagina hebben verschillende URL.

Lid

OK, nu begrijp ik. Ik denk dat ik was in de war door de beschrijving die wordt weergegeven op de startpagina van vBET pagina wanneer het zegt, "vBET direct maakt uw forum hebben 52 keer meer inhoud, in 52 talen! Dat betekent dat 52 keer meer URL's naar een discussie die nu zal worden bezocht door gebruikers die zoeken inhoud in hun eigen taal. "
    Weet dat ik ben heel blij met het resultaat ben ik nu al te zien vanaf vBET. Echter, de beschrijving van hoe vBET werkt betekent dat als iemand in bijvoorbeeld Spanje, gaat een Google-zoekopdracht in het Spaans voor iets dat was in het Engels ingevoerd op mijn site ze niet in staat zal zijn om het te vinden? Nogmaals, ik denk dat vBET is revolutionair en een groot voorbeeld van een goede programmering praktijken. Ik moet er zeker van dat ik begrijp hoe het geheel werkt. Alleen maar wijzen me op een bestaand middel als u al uitgelegd. Dank je wel!

Google en andere robots op dit moment kruipen uw vertaalde pagina's en indexen in de relevante talen. Dus als iemand uit Spanje zal in Google-zoekopdracht gezet in het Spaans dan kan hij vinden uw vertaalde content

Als u nog andere vragen - neem gewoon vragen

Lid

Geen googles gratis vertaler hetzelfde doen?

Quote Oorspronkelijk geplaatst door hotslot View Post
    Geen googles gratis vertaler hetzelfde doen?
    Nee, Google gratis vertaler zal niet geven u 52 keer meer URL's die zijn geïndexeerd en brengt u extra verkeer. Google zal niet vertalen van uw URL's. Google zal niet toestaan dat uw gebruikers om berichten in verschillende talen te schrijven. Google vertaalt alleen. vBET ondersteunt meertalige samenleving en geeft u een betere SEO.

Lid

Ik ga akkoord, zal ik zeer binnenkort kopen.

Maar ik had een vriend zojuist aankoop van deze "4 dagen geleden", en hij nog aan een geïndexeerde pagina's voor andere talen te bekijken zelfs op verschillende land de zoekresultaten van Google motoren.
    Laatst bewerkt door hotslot; 18-04-10 in 02:37.

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door hotslot View Post

Maar ik had een vriend zojuist aankoop van deze "4 dagen geleden", en hij nog aan een geïndexeerde pagina's voor andere talen te bekijken zelfs op verschillende land de zoekresultaten van Google motoren.
    Dude, dat gewoonlijk duurt weken, zoniet maanden. Zijn gemeenschappelijke kennis van de mensen die in zoekmachine optimalisatie.

Ook heb ik persoonlijk zou niet eens aanraden het downloaden van dit tenzij u vBSEO ook. vBSEO maakt de URL's zoekmachine vriendelijk .... en vBet maakt uw forum leesbaar in alle talen en ook indexeert ze in veel meer zoekmachines uit het hele land.

Zodra de zoekmachine herkent de inhoud van uw pagina's aanvaardbaar zijn voor hun zoekmachines (taal), zullen ze hen binnen

Quote Oorspronkelijk geplaatst door mikeinjersey View Post
    Ook heb ik persoonlijk zou niet eens aanraden het downloaden van dit tenzij u vBSEO ook. vBSEO maakt de URL's zoekmachine vriendelijk ....
    vBulletin 4.x heeft bulletin vriendelijke URL-functionaliteit - je hoeft niet vBSEO meer voor nodig. Natuurlijk zijn er verschillen tussen de configuratie-mogelijkheden in de moedertaal van vBulletin vriendelijke URL's en vBSEO URL's.

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door mikeinjersey View Post
    Dude, dat gewoonlijk duurt weken, zoniet maanden. Zijn gemeenschappelijke kennis van de mensen die in zoekmachine optimalisatie.

Ook heb ik persoonlijk zou niet eens aanraden het downloaden van dit tenzij u vBSEO ook. vBSEO maakt de URL's zoekmachine vriendelijk .... en vBet maakt uw forum leesbaar in alle talen en ook indexeert ze in veel meer zoekmachines uit het hele land.

Zodra de zoekmachine herkent de inhoud van uw pagina's aanvaardbaar zijn voor hun zoekmachines (taal), zullen ze hen binnen
    Ik denk niet dat het waar is. Deze websites hebben een hoge pr rating en zijn online voor 10 jaar.

Im vrij zeker van dat er graag door Google.

Hartelijke groet

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •