Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Mogelijkheid om taal te kiezen in het pull-down op de registratie

Senior Member

Default Mogelijkheid om taal te kiezen in het pull-down op de registratie

Ik ben bezig met het maken van mijn registratie pagina meer gestroomlijnd. Zou het mogelijk zijn om de keuze van de talen in een pull down menu of de radio buttons? De radio buttons nemen een aanzienlijke hoeveelheid ruimte.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Je kunt gewoon uitschakelen vlaggen in registratieformulier in en dan zal het eenvoudig te selecteren lijst. Ik ben niet zeker dat de pull-down menu zoals in navigatiebalk kan worden ondersteund in een deel van de registratie formulier (waarschijnlijk ja).

We zullen dit verzoek in overweging.

Senior Member

Ik zat te denken een vorm drop down menu in plaats van een net als in de navigatiebalk ...

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ja En wij zullen controleren

Dus zullen we onderzoeken het Waarschijnlijk dit verzoek zal worden aanvaard. Definitief zullen we werken aan het Nog steeds - een lage prioriteit.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •