Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 14

Onderwerp: Niet verwijderen vbet zonder het breken van het forum

Senior Member

Default Niet verwijderen vbet zonder het breken van het forum

Hi guys,
    Ik heb een noodzaak om te verwijderen vbet ik verwijderd via admincp en vbet is gegaan, maar als ik het probeer te verwijderen vbet bestanden op mijn server (ik probeer om mijn server naar de standaard-bestanden alleen opnieuw op voordat u net wat ik nodig heb) het doodt mijn forum!!? hier is de fout die ik krijg als ik probeer om bestanden verwijderen NA verwijderen via admincp:

Waarschuwing: require(/home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304) : eval()'d code op de lijn 135

Fatale fout: require() [function.require]: Failed opening required '/home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php) in /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304) : eval()'d code op de lijn 135

Ik heb het verwijderd alle vbet regels in .htaccess.

Enig idee hoe te genezen?

Groet,
    Simon

Banned

Senior Member

Ik heb geen andere keus dan het uitschakelen van alle plugins, ik had vbseo maar ik heb geprobeerd om van af!, wanneer ik probeer te verwijderen vbet ik krijg allerlei onderwerpen, is het rijden me gek!

Banned

Senior Member

Ik geef het nog een keer, VBSEO is verwijderd, dus ik weet niet wat integratie bedoel je? VBSEO regels zijn verwijderd van .htaccess. waar anders moet ik op zoek?

Banned

Als u deze hebt verwijderd vBSEO je dan ook verwijderd integratie vBSEO met vBET.
    Stuur me een PM toegang details naar Admin CP en FTP. Ik zal nagaan wat er gaande is

Senior Member

PM gestuurd

Banned

Voor het verwijderen van vBET moet u alle van de integratie. Ik vond uw integratie in modules/recentthreads.php in de regels 255-260. Als je klaar bent met een aantal andere integratie met vBET vervolgens verwijderen.

Senior Member

Bedankt voor dat, ik vergat de vbacmp, ik zal nu proberen schoon te maken en te verwijderen - ik laat je weten hoe het gaat!

Senior Member

Verwijderd vbet begon vervolgens te verwijderen vbet bestanden en kreeg dit:
    Waarschuwing: require([path]/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in [pad]/includes/init.php(304) : eval()'d code op de lijn 135

Fatale fout: require() [function.require]: Failed opening required '/home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php) in /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304) : eval()'d code op de lijn 135

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •