Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: zal deze addons werken met cloudflare

Junior Member

Default zal deze addons werken met cloudflare

gewoon om zeker te zijn zal deze addons werken met cloudflare in geval de belangrijkste oorzaak voor de tekst verdwijnen ?

Michał Podbielski (vBET Staff)

Als u vermoedt dat het probleem is cloudflare, dan alleen uitschakelen voor een moment en de resultaten controleren. Als er niets verandert met een handicap cloudflare dan is er geen conflict.

Houd er rekening mee dat vBulletin heeft duizenden plugins. Wij kunnen niet controleren, noch garanderen dat vBET zal werken met alle van hen, die in alle versies - dit is gewoon onmogelijk, aangezien de ontwikkeling van deze plugins is buiten ons bereik. Nog vBET gebruik van vBulletin mechanismen voor de meeste plugins zijn niet nodig EEN integratie te stappen. vBET zullen samenwerken met de meeste plugins niet eens merken dat die bestaat, omdat we het vertalen van het eind resultaat.

Neemt de controle en geeft ons de resultaten.

Junior Member

ik probeer het uitschakelen van cloudflare voor als twee drie uur ook niet lijkt te werken aan mijn kant
    is het ok dat ik de aanvraag voor de installatie van service pm pls me de stap dank

Banned

Gelieve het oplossen van het eerste probleem van de externe verbindingen naar uw server (http://www.vbenterprisetranslator.co...disappear.html) en later het testen van de compatibiliteit vBET van cloudflare.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •