Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 13

Onderwerp: vBET handmatige vertaling onmondige uitvaardiging

Default vBET handmatige vertaling onmondige uitvaardiging

Hey guys. Ik moet zeggen, ik ben echt onder de indruk met de handmatige vertaling tot nu toe. Heeft gewerkt in alle browsers die ik gebruik. Het enige probleem voor mij is dat ik kan niet schijnen om te gebruiken voor de functie in de indexpagina van mijn forum. Het lijkt te werken op alle andere pagina's, gewoon niet in de index home page (de Edit optie niet komen in de indexpagina). Is er een manier om dat probleem te verhelpen? Of is dat deel van het probleem, omdat het nog in BETA testing fase?

Anders dan dat lijken ik niet te hebben ondervonden grote problemen tot nu toe met de handmatige vertaling. Zo, grote baan !

Groet,
    gopalmm2

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Waarschijnlijk is er een conflict op youf forum. Gelieve PM toegang details Admin CP en FTP - zal ik check it aan uw kant.

Bedankt voor de toegang tot details. Ik ingelogd en handmatige vertalingen op uw hoofdpagina ingeschakeld. Ging naar sommige vertaling en zoals ik het zie knop bewerken toont en goed werkt. Houd er rekening mee dat de knop bewerken verschijnt alleen beproeven die kunnen worden vertaald. Als u Engels forum hebt en op Engelse pagina, zijn dan zal er geen knop bewerken onder normale tekst - niet kunnen vertalen uit het Nederlands naar het Engels (nog steeds kunt u bewerken knop als sommige test is binnenkant van langtitle of lang BBCode).

Gelieve te bevestigen dat het OK is of beschrijven meer in detail wat er mis is. Ik testte het onder Opera.

Ik ben met behulp van firefox en nu en het probleem nog steeds bestaat. Ik heb ook gemerkt dat de belangrijkste pagina ook not helemaal Translate does, en wanneer het is niet vertaald, de knop bewerken ook niet weergegeven. Threads worden vertaald en bewerken knop er wordt weergegeven. Dit was het geval niet alvorens ik het bevorderde. Alles wat ik deed om te upgraden is FTP de bestanden en over de xml-schrijven. Is er iets anders die ik nodig had om te doen om te upgraden? Ik denk dat ik een upgrade van een 4.4.6 naar de 4.5.1

OK, mogelijk dat was ik niet duidelijk, sorry. Het probleem is dat de knop bewerken samen met vertalingen in de forum homepage en het forum links verdwijnen. Als ik ga naar een draad, de vertaling komt en de knop bewerken komt ook.

Sorry en dank u.

OK - zie ik dat belangrijkste pagina is niet vertaald. Ik zal dit onderzoeken.

Vertaling probleem opgelost - het was configuratieprobleem. Ik veranderde waarde van vBET > Database Cache > Stoppen met kijken na x-storingen -Dit maakte uw cache werd niet gebruikt omdat te veel ontbrekende vertalingen (uw Microsoft vertaling limiet is reeds bereikt - wanneer uw cache meer vult dan u zal zitten kundig voor lagere waarde voor deze parameter optimalisatie).

Op dit moment ik bewerken knop probleem controleren ben.

Ik ben op de weg. Op dit moment weet ik dat Java Script is toegevoegd en uitgevoerd. Knop niet weergeven of op leas niet op zichtbare plaats - het probleem kan worden gerelateerd aan sommige CSS - nog steeds bezig met het.

OK. Ik vond de reden en gecorrigeerd het. Gelieve te controleren en te bevestigen. Ik zal stellen quickfix - dan natuurlijk dit zal worden opgenomen in de volgende release.

Het werkt! Awesome!

Dank u wel voor uw tijd en inspanning.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •