Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Gekocht, maar geen vergunning toonsoort en geen hulp van vBET - zeer ongelukkig

Junior Member

Exclamation Gekocht, maar geen vergunning toonsoort en geen hulp van vBET - zeer ongelukkig

Hallo, ik onlangs gekocht vBET voor een klant forum, maar geen licentiesleutel in een e-mails ontvangen. Ik contact opgenomen met support (contact[at]vbenterprisetranslator[dot]com) en geen steun op dit hebben ontvangen. Ik contact opgenomen met ze 3 keer, en niemand heeft een antwoord gegeven. Er is ook geen telefoon # op deze site.

Dit product is een product van stapelbed of iets? Hoe kom ik steun niet bereiken, is er geen telefoonnummer, en niemand is contact me terug? Hoe kom ik was niet gegeven een vergunning toonsoort? Dit product is op mijn forum zonder het nutteloos.

Als niemand wil contact met mij over dit, wie moet ik klagen aan? Het Better Business Bureau? Ik heb nooit liep in deze problemen voor dus ik ben verloren. Zeer ongelukkig hoewel.

Gepensioneerde;)

Hi
    Houd er rekening mee dat alle vBET steun wordt gesteld in ons Forum. Wij zijn diep droevig dat u niet tevreden met onze steun bent. Wij alles de steun in onze vBET omdat mails per ongeluk gelabeld als spam worden kan. Het is uw eerste probleemoplossing bericht, dus voor nu wij ons best doen om uw probleem op te lossen.

Zoals ik kan zien, hebben we uw licentiecode. U moet zitten kundig voor uw licentiesleutel in mail die u ontvangt na het kopen van ons product zoeken.
    Op dit ogenblik zal ik controleren waarom u niet het ontvangt

Gepensioneerde;)

U kon please check out dit http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php in de eerste kolom met de naam
    Licentiesleutel / URL
    -eerder genoemd Licentie # / URL -Wij veranderde naam te maken vinden licentiesleutel makkelijker, na uw post die eerste met dit soort zaken is

We are sorry dat u heb geconfronteerd dit ongemak.

Laat het ons weten als u zijn in staat om het te vinden

Junior Member

Hallo, dank u voor de antwoorden. Ik had gegeven voor een korte tijd omdat niemand was een van mijn e-mails beantwoorden, en dit was de reden waarom ik boos was. Ik werd verteld om te contacteren via e-mail voor alle hulp, en meerdere berichten voorafgaand aan posten op het forum had gestuurd.

Wat is de gebruikelijke vertragingstijd voor bericht te krijgen gepost op het forum? Ik controleerde terug voor een paar dagen na het versturen van deze post en het was niet worden gepost op het forum, dus ik klaar om te geven en een klacht indienen op het product, maar ik dank u was voor om terug naar mij! Ik zal vragen alleen nu post op het forum.

Gepensioneerde;)

Hallo, zijn vaak een volgende dag maar we alleen mensen zijn en iets kan missen zeer sorry for that.

Junior Member

Hallo - de website hier is vastgesteld en uitschakelen of erg traag voor enkele weken, dus het is moeilijk geweest om te reageren.

Het probleem is opgelost, en alles is ingesteld - maar ik heb een nieuwe kwesties die ik zal een post over nu. Bedankt!

Gepensioneerde;)

Hi,
    We werken aan uw probleem in uw andere draad.
    Over servercrash, gelieve te lezen deze draad: http://www.vbenterprisetranslator.co...r-updates.html

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •