Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 10

Onderwerp: Getting vergissing in PHP

Senior Member

Default Getting vergissing in PHP

PHP Fatale fout: klasse 'vB_Template_Runtime' niet gevonden in /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions.php op lijn 338

PHP Fatale fout: vraag aan niet gedefiniëerde functie vbet_doRedirect() in /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php op lijn 933

Ieder gronden waarom? Dit is met de nieuwste versie 4.4.4

Gepensioneerde;)

Eerste PHP fout
    U kunt alstublieft geven ons exacte url die deze fout veroorzaakt of wanneer het spel lijkt, als je kan niet dacht dat het uit ik zal hebben om het te controleren op plaats

Over de tweede zal fout hebben om het te controleren in mijn test forum

Senior Member

Ik ben niet precies zeker welke URL deze vandaan. Ze lijken te gebeuren meerdere malen per dag.

Gepensioneerde;)

Ik moet weten het zodat kon u stuur mij uw toegang gegevens voor mij om het te controleren?

EDIT
    over deze fout:
    PHP Fatale fout: Class 'vB_Template_Runtime' niet gevonden in /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions.php op lijn 338
    Ik was in staat om te reproduceren, en er is hier een snelle oplossing voor u
    LET OP: Dit is niet getest:
    Please open file
    includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php
    En vind deze regel:
    PHP Code:
    $encoded urlencode(vbet_getReEncoded($title)); 
    -Als u geen wijzigingen aanbrengt in dit bestand het verondersteld om in lijn 121
    En voor Dit is de lijn zet deze code:
    PHP Code:
    require_once(DIR'/includes/class_core.php'); 

Over de tweede fout kan niet ik reproduceren het dus ik toegang tot uw ftp moet te onderzoeken
    Laatst bewerkt door r.dziadusz; 09-11-11 in 13:59.

Gepensioneerde;)

Één meer ding:
    NOTE Dit is niet getest!
    PHP Fatale fout: vraag aan niet gedefiniëerde functie vbet_doRedirect() in /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php op lijn 933

Zoek deze regel in includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php:
    PHP Code:
        vbet_doRedirect(vbet_createURL($redirectLanguage), falsefalse); 
    en zet voor het:
    PHP Code:
        require_once(DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect_utils.php'); 
    Vertel ons is deze oplossing nuttig voor u

Senior Member

Ik wijzigingen toegepast. Die fouten nu lijken te zijn gegaan, maar nu heb ik een nieuwe:

PHP Fatale fout: vraag aan niet gedefiniëerde functie vbet_createURL() in /home/cellphon/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php op lijn 934

Moeten we een require_once (DIR. ' / includes/vbenterprisetranslator_functions_url.php'); daarvoor?

Gepensioneerde;)

Ja, sorry voor alle het probleem u hebt geconfronteerd

Senior Member

Eigenlijk, als ik het bovenstaande toevoegt ik krijgen:

PHP Parse error: syntax error, onverwachte $end in /home/cellphon/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php op lijn 937

Ik ben vrij zeker dat alle de juiste} en; Er zijn. Het ziet er nu als volgt:

PHP Code:
    if ($redirectLanguage) {
    require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect_utils.php');
    require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_url.php');
    vbet_doRedirect(vbet_createURL($redirectLanguage), falsefalse);

Gepensioneerde;)

Konden u wees zo goed Toon mij lijn 937, is Gelieve nota dat dit soort PHP parse vergissing vaak treedt op wanneer het bestand wordt gewijzigd tijdens het forum ook op.
    Zo tevreden controle als de fout nog steeds bestaande is of toont alleen een paar keer in de tijd u wijzigingen in het bestand - en gelieve remeber die servertijd kunnen verschillen dan de jouwe

Gepensioneerde;)

Geen antwoord, vind het opgelost, wilt u nog een vraag stellen over dit probleem ik zal markeren deze draad open nogmaals, voor alle andere open nieuwe thread

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •