Geen fouten ik Apache Logs, access-fout of anderszins
Antwoord met qoute, youll zie citeren en wanneer u opslaat om te posten citaat is gegaan, op VBet alles werkte uitschakelen
Geen fouten ik Apache Logs, access-fout of anderszins
Antwoord met qoute, youll zie citeren en wanneer u opslaat om te posten citaat is gegaan, op VBet alles werkte uitschakelen
Laatst bewerkt door techanalyst; 11-10-11 in 21:17.
Gelieve precies vertellen hoe om het te reproduceren.
-Hoe je reactie (snel of geavanceerde of probleem is voor stand)?
-Doet het gebeuren voor elk bericht of voor enkele specifieke (Geef URL naar exacte voorbeeld bericht waar we kunnen zien na reageren met citaat)? (op dit moment moeten we wat inhoud dat we weten dat het breekt op uw forum)
-Heeft het gebeurt wanneer u antwoord op vertaalde pagina of op niet vertaald pagina of stand?
We zullen eerst proberen om het te reproduceren op onze forum testing (hier zijn we niet bijgewerkt nog aan vBulletin 4.1.7 we nog steeds controleren het op onze test-instantie).
Klik een post, reageren met citaat, youll zie het dan eenmaal u boekt er, zijn niet niets bijzonders
1.) Klik op antwoord met Qoute
2.) Opslaan
3.) enige antwoord wordt opgeslagen, de offerte is verdwenen
Uitgeschakeld de helft de plugins, denken het was een andere, geen verandering, uitgeschakeld VBet en boom werkte
Gelieve alle vragen te beantwoorden zodat wij zal zitten kundig voor troep op precies dezelfde in onze test forum. Dit bespaart u sturen tot details toegang hebben als wij zal zitten kundig voor reproduceren op onze test forum. U gereageerd op dit moment slechts op 1 van de 3 vragen.
Hi mij beproefd thiss probleem in mijn test forum te reproduceren, en ik krijg altijd alle berichten (geciteerd en antwoorden)
Kunt u ons verstrekken meer informatie - pm uw acces detail en ik zal check it out op plaats
Totale rente bij het verkrijgen van deze werken, zijn alleen verloren Ive drie dagen maar ziek moeten accepteren het verlies 200 +, kreeg ik te horen geen restitutie, moet u uw FAQ "Nee restituties" bijwerken
Ik kan niet blijven de forums terugbrengen, en wanneer uw plugin werkt niet voor mij (punt), Im niet zal toestaan dat u om te gaan op mijn forums, trash het, krijgen alleen uw plugin werkt u te horen zeggen "ons contact werkt de anderen", ik kan leven withlut vertaler diensten, I cant live zonder de andere plugins
Ziek kom terug wanneer het werkt de manier waarop ik het nodig tot dan gelieve te verwijderen mijn gebruikersnaam, account en alles, Im manier om geïrriteerd
Laatst bewerkt door techanalyst; 12-10-11 in 13:28.
VIP We hoeft niet te werken FAQ niet FAQ - hele beleid wordt beschreven in de gebruiksrechtovereenkomst die u hebt geaccepteerd. Ik begrijp niet uw verlies 200 + - weet niet precies doen wat je bedoelt, maar vBET niet crashen uw forum die functioneel is en het was uw beslissing om te beginnen werken aan echte forum. Meest uit klanten hebben geen problemen met vBET zelf die heeft grote kwaliteit (op dit moment is er geen een bug-rapport dat geopend is). We zijn niet in staat wat is oorzaak van uw probleem zonder toegang tot uw forum - het is niet reproduceerbaar op onze forums test. Neem gedaan nota dat iedereen verschillende set van plugins heeft en misschien is het een conflict met andere mod, of gewoon iets was verkeerd tijdens installatie/configuratie. Natuurlijk is het misschien vBET bug, maar wij niet bevestigen het totdat zijn wij in staat om het te reproduceren op onze testomgeving.
![]()
Vandaag/morgen Radek wordt bijgewerkt dit zeer forum vBulletin 4.1.7 - u bent van harte welkom om te proberen om hier uw probleem te reproduceren. Als je wil e niet in staat om dit te doen hier zal ook er om details te krijgen toegang om te werken met de kwestie, want dit betekent dat uw probleem is niet te maken vBET maar met uw specifieke omgeving (configuratie, andere plugins, mogelijke verkeerde installatie). Ook kunt u niet proberen te voorspellen toekomst - you can't do that. So please just stick te geven in plaats van het schrijven van fantasie over wat het zal zijn - het brengt ons nergens. Niemand vertelde u uitschakelen een van uw plug-ins - bent u hysterische hier of gewoon proberen te maken een geluid (wat voor?). Ik denk dat je moest horen iets dergelijks voor - misschien van vBulletin team, misschien van vbseo team, misschien ergens anders. Maar je niet horen het hier. Dus gelieve te maken zonder verhalen. Gelieve stok op de kwestie - niemand weet wat zal worden. Misschien inderdaad zullen we iets dergelijks, maar zoals u in de sectie van onze integratie zien kunt besteden we veel van onze tijd om gebruikers te helpen met andere mods en vBET.
Zo komen terug toen vBulletin 4.1.7 zullen op onze forum mier probeer om uw probleem te reproduceren. Op dit moment volgens onze kennis het werkt vBET prima op vBulletin 4.1.7 op onze test-exemplaar. U zal kunnen zijn om het te controleren persoonlijk. Dus het werkt de manier waarop die onze gebruikers nodig - werkt correct. We zullen echt blij zijn als u een bug in vBET vindt en met glimlach ik deze draad rapportage sectie bug-want het zal betekent dat we kunnen verbeteren vBET één meer tijd om te geven onze gebruikers grote kwaliteit zal bewegen. Dus bent u welkom om te gaan hier terug en laat ons zien de kwestie. We kunnen niet om op te lossen om het even wat zonder de mogelijkheid om te reproduceren. Als het alleen op uw forum (geen één beweert hij hebben hetzelfde probleem en nog nooit eerder iets dergelijks gebeurd) kan worden gereproduceerd moeten we uw forum te vinden onze wat er gaande is en is er probleem helemaal.
Geef me de informatie voor wegnemen en uninstall elke deel van dit ding, bestanden code alles zonder veroorzaakt om het even welke kwesties op mijn huidige FORUM PLEASE
STOP DE KLANT VERTELLEN WAT ZE WILLEN, IM DE KLANT EN IK U VERTELLEN WAT IK WIL
Heb ik nodig te zetten dat in 52 talen?
Hallo - Gelieve punt waar ik vertelde je wat je wilt - ik weet niet wat u bedoelt en het is al bevestigd dat u zinnen zonder enige dekking, gemaakt dus ik u vragen wat u precies willen zou over schrijft. Op deze zeer draad woorden "wil" en "klant" zijn alleen in uw laatste post. Op dit ogenblik ik weet niet wat je over schrijft.
Gelieve te verwijderen:
1. Verwijder door Admin CP
2. Verwijderen vBET regels .htaccess als dergelijke is toegevoegd
3. Verwijder alle bestanden geüpload naar FTP (het is genoeg om alleen bestanden geüpload naar verwijderen / omvat/xml het zal zelfs invloed hebben op uw Admin CP menu na verwijderen, geheel de rest gewoon kunt blijven)