Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 16

Onderwerp: gebroken links

Question gebroken links

Hallo,
    Mijn links lijkt te worden gebroken in de vertaling.

Voorbeeld: In mijn standaard (Russische) taal links eruit ziet
    xpam.org/teosofiya/517-velikie-dushi-sredi-nas-ili-kto-takie-mahatmy.html

maar als ik ben vertaling gebruikt, dezelfde links veranderingen in deze:

Alles werkte perfect tot de laatste update van vBulletin en kleine veranderingen in. Htaccess

Hier is mijn htaccess bestand.:
    Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
    #RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xpam\.org
    #RewriteRule (.*) http://www.xpam.org/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#************************************************************************--
    #RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron|api\.php)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

#************************************************************************--
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Gelieve.

Dank u.
    Laatst bewerkt door vBET; 19-10-11 in 00:30. Reden: BBCode toegevoegd

Gepensioneerde;)

Hebt u heeft de upgrade correct (upload map upload-keer), Konden en u alstublieft voor zorgen dat alle instellingen te controleren, als goed ingesteld?
    Neem een kijkje op:
    vBSEO - > Control Panel - > algemene Setings - > vervanging van niet-Engelse tekens in URL's? -> houden van niet-Engelse tekens in URL's
    Ook kunnen sommige browser kruipen probleem (beschrijving in tab van mijn browser tonen 'mooie' url) zijn, ik moet het onderzoek
    Laatst bewerkt door r.dziadusz; 08-10-11 in 09:20.

Question

Dank u voor uw antwoord.

Ik ben met behulp van vBet voor meer dan een jaar en het werkte perfecty.
    Zeker ding,
    vBSEO - > Control Panel - > algemene Setings - > vervanging van niet-Engelse tekens in URL's? -> houden van niet-Engelse tekens in URL's
    correct is ingesteld.

Hebt u de upgrade correct deed (upload map upload-zodra), en kon u zeker Controleer alle instellingen, als correct zijn ingesteld?
    Ja, al deze bestanden geüpload naar mijn forum derection.

Ander vreemd ding heb ik gevonden:
    Onderwerpen zijn correct vertaald, maar sommige berichten zijn tranlsted in de onderwerpen, en sommige van hen niet.
    Zelfs een deel van de berichten vertaald, en sommige van hen niet.
    Het is heel vreemd.

Elke suggestie over waarom het gebeurde?
    Laatst bewerkt door sergarch; 08-10-11 in 23:04.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Houd één kwestie per één thread. Binnenkort - kon u bereiken uw limiet en dat is waarom zinnen die niet in de cache opgeslagen zijn niet vertaald. Als u meer info/hulp nodig - open nieuwe thread voor nieuwe probleem.

Over werkelijke probleem - gegevens Gelieve PM toegang Admin CP, FTP en vbseo CP zodat wij zal zitten kundig voor het controleren en corrigeren. Ook Gelieve PM exacte URL waar we de kwestie kunnen zien.

PM is gisteren verstuurd.
    Bijgewerkte informatie?

Going er nu.

Raadpleeg PM - u niet genoeg details toegang.

Ik ben nog steeds wachten op toegang details, maar ik was het een beetje de controle en ik zag een ding. Het werkt voor sommige vertalingen. Like it's perfect ok voor
    -Japanse: xpam.org/ja/teosofiya/517-ョヂるニ㐃ヾミヿマミトマ秃ミモヮ間ョ大ポヺ魂.html
    -Koreaans: xpam.org/ko/teosofiya/517-거나-마하-횸마-우리-감운띰-위뜐한-옃혼.html

Maar waar het werkt niet daar heb je EXACY dezelfde URL (alleen taalcode verschillende):
    - Belarusian: xpam.org/be/teosofiya/517-%F0%92%F1%9F%F0%BB%F1%96%F0%BA%F1%96%F1%9F-%F0%B4%F1%83%F1%88%F1%8B-%F1%83%F1%9F%F1%90%F0%BE%F0%B4-%F0%BE%F0%B0%F1%83-%F1%86%F1%96-%F1%85%F1%82%F0%BE-%F1%82%F0%B0%F0%BA%F1%96%F1%9F-%F0%9C%F0%B0%F1%85%F0%B0%F1%82%F0%BC%F1%8B.html
    - & Turkish : xpam.org/tr/teosofiya/517-%F0%92%F0%B5%F0%BB%F0%B8%F0%BA%F0%B8%F0%B5-%F0%B4%F1%83%F1%88%F0%B8-%F1%83%F1%90%F0%B5%F0%B4%F0%B8-%F0%BE%F0%B0%F1%83-%F0%B8%F0%BB%F0%B8-%F0%BA%F1%82%F0%BE-%F1%82%F0%B0%F0%BA%F0%B8%F0%B5-%F0%BC%F0%B0%F1%85%F0%B0%F1%82%F0%BC%F1%8B.html

Dat geeft me een theorie wat er kan gebeuren (nog hebben om het te controleren). Dus wanneer vertaling werkt is dan alles OK. Hier waarschijnlijk u al uw limiet bereikt en vertaling is niet beschikbaar (op dit moment vBET uitgeschakeld stand uw providers). En dat is waarom u hebt gebroken links - u kreeg vertaling zodat het wordt weergegeven wat was sturen om te vertalen (gewijzigde voor API behoeften).
    Iets vreemds is hier, omdat de pagina zelf is vertaald en URL nog niet, het is mogelijk als uw URL werd eerder vertaald (wanneer het werd weergegeven als laatste bericht op de Hoofdpagina) en de pagina werd later vertaald. In een dergelijk geval ached vertaling voor link kon al worden verwijderd uit de cache en vertaling voor de pagina zelf is nog steeds cache.

Ik zal hoe dan ook kunnen bevestigen wanneer ik krijg volledige toegang - nu ik kan het niet en ik kan alleen maar raden wat er gebeurt.

EDIT
    Geen die zijn niet precies hetzelfde. Ik moet meer toegang tot vinden onze wat er gaande is.

2 BEWERKEN
    Hier de URL definitief maar weergegeven verkeerd is vertaald: xpam.org/fr/teosofiya/517-les-grandes-%E3%A2mes-parmi-nous-qui-sont-ou-mahatma.html
    Dus mijn vorige theorie niet juist is.
    Laatst bewerkt door vBET; 09-10-11 in 13:52.

Een mogelijke hint - op uw oorspronkelijke pagina in de HTML-bron die ik zie:
    Code:
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
    Houd er rekening mee dat vBET hoofdlettergevoelig in het geval van de codering is en het is duidelijk wordt beschreven in installatieprocedure:
    (Alleen voor utf-8-charactersets) Set characterset waarde in kleine letters - vBET is hoofdlettergevoelig voor characterset. Zo als u utf-8 gebruikt, dan zorg ervoor dat hebt u ingesteld "utf-8"
    Heb je het UTF-8 instellen in plaats van utf-8. Dit kan de reden zijn. Pease veranderen (instructies in readme.html van vBET pakket) en hielp het vertellen. Zoniet gelieve te proberen met de cache uitgeschakeld voor een moment of zelfs beter maken nieuwe thread voor het testen met titel die zeker was niet vertaald nog (uw cache-inhoud kan worden verbroken wegens verkeerde instellingen). Ik zou check it mezelf, maar uw Admin CP is niet in het Engels en ik ben niet in staat om daar te werken.

Vertel de hints helpt? Hebt u hier meer steun nodig?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •