Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 10

Onderwerp: Als thread titel wordt overschreden door het inbrengen van langtitle dingen te breken

Senior Member

Default Als thread titel wordt overschreden door het inbrengen van langtitle dingen te breken

Ik merkte dat als iemand een thread in een andere taal, dat is net onder de min tekens voor draad titel en de langtitle labels gaan over deze limiet, deze schroeven de display van de draad in forumdisplay, zoekresultaten en op de draad pagina zelf. Hetzelfde geldt als er een thread titel wordt vertaald, iemand reageert op de draad, en 'Re:' stuurt de post titel over zijn karakter te beperken.

Ik kan het niet tonen een voorbeeld van deze, want ik moest om het te bevestigen op mijn forum. Ik weet zeker dat als je hier gerepliceerd als u een titel net onder de thread titel maximum aantal tekens dat is een vertaling van de standaardtaal.

Gepensioneerde;)

Kunt u ons laten zien een probleem, want ik kan nauwelijks begrijpen wanneer het probleem lijkt

Senior Member

Het probleem is wanneer 'langtitle' wordt in de thread titel, is het niet herkennen van de thread titel tekens. Als de tag wordt afgesneden en is niet goed gesloten, het breekt de pagina waar de titel verschijnt.

Gepensioneerde;)

Ok, maar ik kan niet dit probleem te reproduceren op mijn test forum, mijn [langtitle] is nooit geknipt.
    Kunt u mij uitgebreide informatie over dit probleem. Wat is je langtitle de lengte te beperken, en hoe lang de tittel zou moeten zijn (in welke taal) om de lijn te breken?
    Laatst bewerkt door r.dziadusz; 17-09-11 in 09:26.

Senior Member

mijn titel lengte limiet was 85, maar ik verhoogd naar 100. Dus, bijvoorbeeld, als de gebruiker geplaatst een titel die was 95 tekens, dan dan langtitle labels zou sturen over de limiet. Het systeem afgeknotte de afsluitende langtitle-tag, wat resulteert in het verbreken van de lay-out.

Gepensioneerde;)

Ok we waren in staat om dit probleem te reproduceren, en nu zijn we bezig
    Laatst bewerkt door r.dziadusz; 20-09-11 in 07:45.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hallo. Ik was in staat om het te reproduceren. Het was echt moeilijk om te reproduceren en ik maakte het per ongeluk bezig met iets anders. Het was moeilijk, omdat het is vBulletin bug. vBulletin functie maakt gebruik van vBET vbchop, Dat te veronderstellen touw sneed volgens de gewenste lengte in veilige manier (rekening houdend met gecodeerde tekens). Helaas vBulletin heeft bug er en voor berichten die zijn gecodeerd om een veilige UTF-8 (tekens, zoals & # CODE geeft verkeerde resultaten.

Wij sturen bug rapporteren aan vBulletin (vBulletin bug) en quick fix aan vBET kant gemaakt. Dus nu vBET detecteert als vbchop langer resultaat heeft geretourneerd en het tot gewenste snijdt. Ook hebben we eenvoudige detectie te controleren doet brief gecodeerd in de indeling & #CODE; was niet gesneden in het midden en zo ja, dan laatste woord wordt ook gesneden (gewoon door het vinden van laatste ruimte). Zie snelle oplossing hieronder.

Quick Fix:
    • Open / Includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php
    • Zoek:
      PHP Code:
      $title vbchop($title$vbulletin->options['titlemaxchars'] - 12).'[/langtitle]'
    • Vervangen door:
      PHP Code:
      $desiredLength $vbulletin->options['titlemaxchars'] - 12;
      $title vbchop($title$desiredLength);
      if (
      strlen($title) > $desiredLength) {
      $title substr($title0$desiredLength);
      $lastOpen strrpos($title,'&');
      $lastSpace strrpos($title' ');
      $lastClose strrpos($title,';');
      if (
      $lastOpen!==false && $lastSpace!==false && $lastClose!==false && ($lastSpace $lastOpen) && ($lastOpen $lastClose)) {
      $title substr($title0$lastSpace);
      }
      }
      $title .= '[/langtitle]'

Dit zal worden opgenomen in de volgende release.
    Laatst bewerkt door vBET; 20-09-11 in 23:00.

Houdt u er rekening mee dat vorige bericht is gewijzigd om meer geavanceerde quick fix (het oplossen van uitgifte van de snede in de middelste letter in het formaat & # CODE bieden. Dus als je al van toepassing zijn eerdere oplossing die u kunt overwegen om daadwerkelijk een te gebruiken, of gewoon wachten op nieuwe versie

Senior Member

Dankzij Michal - Ik wist dat er iets omhoog. Heeft de snelle oplossing ook rekening voor antwoorden ook? Soms is het 're:' stuurde het over de grens.

We hebben niet controleren. Als u vindt dat probleem nog steeds bestaat in dit geval, neem dan hier contact met ons op en wij zullen behandelen dit

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •