Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: vBET verwijderen - kruipen fout 100.000

Junior Member

Default vBET verwijderen - kruipen fout 100.000

Ik heb een jaar geleden gebruikt voor een korte tijd vBET3. Mijn web adres is: MUHAKEME.NET FORUMU. Sinds een jaar krijg ik "crawlfouten" van google. Mijn muhakeme.net heeft crawlfouten in meer dan honderd duizend pagina ' s omdat vBET product-URL. Ik heb slechte punten van google en straf nu. Ik heb ook geschreven voor de ondersteuning van google en ze zei vanwege de duizenden van "crawlfouten" in meer dan 100 pagina ' s kon dit gebeuren.

Ik verwijderde het product van mijn FTP. Soms heb ik look "Wie is online" en ik zie dat google is mijn oude vertaalde pagina's zoeken.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

U kunt verlengen van uw licentie en krijg nieuwste versie. Houdt u er rekening mee dat kost slechts 30 dollar te vernieuwen. U kunt vernieuwen in je download sectie.

Ook Let op voor de toekomst - bieden wij u gratis support. Dus het beste idee is om te schrijven wanneer u een probleem, in plaats van het nemen van eigen acties waardoor je een ander thema.

Over het werkelijke probleem - Google zoeken oude pagina's. Gelieve just add juiste regel die een dergelijk verzoek zal doorsturen naar uw hoofdpagina van het forum. Google stopt op zoek na een tijdje (je zult hem vertellen dat die pagina's worden verplaatst).

Geef ons voorbeelden van uw niet bestaande links - wij schrijven u geschikte regel
    Laatst bewerkt door vBET; 18-07-11 in 11:58.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Geen antwoord - als ondersteuning niet nodig. Schrijf hier het geval dat u nog nodig te ondersteunen in dit geval.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •