Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 12

Onderwerp: Neem contact op mijn forum is het ok?

Junior Member

Arrow Neem contact op mijn forum is het ok?

Hi .... baas

1) controleer mijn forum, is het ok mijn forum (cutimalaysia.my) goed te integreren met vbtranslator nadat ik een upgrade naar de nieuwe versie?

2) Mijn provider hosting klagen voor mij, mijn database groter worden nadat ik je plugin te gebruiken. Hoe dit probleem op te lossen?

Michał Podbielski (vBET Staff)

Hi

1. Als ik geen forum op dit moment zie ik alleen lege communiceren. Het is net als het forum is gesloten, maar zonder bericht ... Gelieve te bevestigen dat forum leeft en is ingeschakeld.
    2. Natuurlijk is het - nu heb je veel meer inhoud op dit moment. Elke vertaling is in de cache. Je kunt uitschakelen database cache, maar het is niet aan te raden. Dankzij uw vertalingen cache zijn veel, veel sneller.

Junior Member

Thumbs up

Hi baas
    kijk dan eens mijn forum

1) is het vbtranslator is volledig functioneel in mijn forum met enige twijfel probleem?

2) is het mijn forum na een upgrade naar de nieuwe versie naar behoren functioneren met andere plugin?

3) Ik plaats url als dit voor Forum belangrijkste domein ==> Cutimalaysia.my / forum zonder http:// is het ok? \\

4) Welke informatie moet ik hier plaatsen? Forum directory ==>??

5) URL tracking buiten forum directory. Ik ja. Is het correct?

P / S: Bedankt voor uw toekomstige uitleg.

Je forum werkt niet op dit moment:
    Warning: require (/ home / maximus / public_html / vb_dir.php) [function.include-once]: failed to open stream: Onbekend bestand of map in / home / maximus / public_html / content.php on line 2

Fatal error: require () [function.include]: Failed opening vereiste "/ home / maximus / public_html / vb_dir.php '(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php') in / home / maximus / public_html / content.php on line 2
    Dit is NIET vBET kwestie - mist u gewenste bestand vb_dir.php kunt u corrigeren.

Over uw vragen:
    1. Kan niet vertellen wanneer je forum niet werkt. Ik kan controleren in het algemeen nadat u te kennen dat het forum weer werkt

3. Kan je niet vertellen omdat je forum werkt niet. Maakt u gebruik van sub-domeinen in uw forum?
    4. Ik weet niet omdat je forum werkt niet. Als u gebruik maakt van het forum subdirectory in forum URL dan neergezet forum directory. Het is duidelijk omschreven in parameter beschrijving.
    5. Ik weet niet omdat je forum werkt niet. Wilt u alle pagina's te vertalen buitenkant van het forum directory? Zo ja de neet moet worden ingeschakeld, zo niet - uitzetten.

PS. Ik weet dat het niet uitleg die u verwacht - tenzij ik zal werk te zien forum Ik kan je niet vertellen details. Laat het me weten wanneer het zal worden functioneel.

Junior Member

Thumbs up

Haha ... sorry2. Ik maak het oplossen van problemen van gisteren

Hi baas
    kijk dan eens mijn forum

1) Ik zie alleen bepaalde taal die ik kies om te gebruiken om te vertalen werken, maar wijs worden wanneer ik op de andere tab, als thuis tabblad voor het voorbeeld.
    Voor algemene mijn vbtranslator werkt niet goed. Hoe dit groot probleem op te lossen?

2) Ja. Ik gebruik cutimalaysia.my / forum om mijn vBulletin forum plaats. En vabdvanced eigen CPM als mijn homepage, cutimalaysia.

3) Voor vBET Memory Cache (BETA). Welke is de beste & aanbevolen? Memcache? Xcache? EAccelarator? APC?

P / S: Bedankt voor uw toekomstige uitleg.

OK. Het forum werkt nu, maar vertalingen niet. Zoals ik het zie vertalingen links zijn verkeerd / forum / is er twee keer per set ... Dus je hebt verkeerde instellingen.

Ik denk dat de makkelijkste manier zal zijn om PM me details toegang tot uw Admin CP en FTP. Dan kan ik controleren op plaats.

1) Gelieve PM toegang tot gegevens zullen wij uw configuratie te controleren.
    2) Toch is er iets mis is in uw configuratie, want vertaling links onder vlaggen zijn gebroken - dubbel / forum /
    3) We wijzen niet op een bepaalde oplossing - we maken geen reclame voor deze cache technologieën. Hier vindt u de beste oplossing voor je. Houd er rekening mee dat sommige van deze oplossingen niet alleen caches, maar ook pre-compilers, waardoor je veel sneller PHP - voor meer informatie kijk dan deze technologieën in hun pagina's of forums speciaal voor php

Bedankt voor toegang tot informatie.

Het probleem met broken links is omdat je verkeerde configuratie. Voor parameter Forum directoryStelt u (zonder spaties)
    http: / / cutimalaysia .my / forum
    Waar is het duidelijk beschreven:
    Als uw forum is niet gekoppeld aan domein, maar het is in een directory die is opgenomen in de URL dan MOET je hier instellen. Set met '/' aan het begin en zonder '/' aan het einde, dat wil zeggen '/ Forum'
    Je hebt zelfs daar duidelijk voorbeeld ... Dus wees er ingestelde juiste waarde - voor uw forum is het / Forum

Ook - waarom heb je een willekeurige waarde voor de Forum belangrijkste domein? Maakt u gebruik van sub-domeinen in uw forum? Zo ja - geef mij ten minste een voorbeeld van sub-domeinen gebruikt worden op uw forum. Zo niet dan kunt u schoon waarde voor deze parameter. Het is duidelijk beschreven:
    Stel het alleen als u gebruik maakt van sub-domeinen in uw forum.
    Ook heb je niet de juiste vBET regels in .htaccess-bestand in uw forum-directory. Dit is nodig als u wilt gebruik maken van SEO links. Hier vindt u de exacte instructies voor deze: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

Ook - bij het forum vertaling al te werken (eerst controleren voordat je de volgende stappen) je zou moeten doen twee andere dingen:
    1. Integreer vBSEO te hebben vertaald links (zie readme.html in vBET pakket voor instructies)
    2. Laat naar pagina's buiten het forum directory (je hoofdpagina is buiten en omdat het niet het forum die het nodig heeft speciale integratie) te vertalen - hier vindt u instructies hoe dit te doen: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1546

Kort - dat je niet noodzakelijk geworden stappen. Houdt u er rekening mee dat geven wij u hier geen antwoord gratis - zodat u kunt het zelf volledig gratis. Nog steeds als je denkt dat dit is niet uw gebied, dan kunt u ons betalen 30 dollar voor integratie: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Wil je het zelf doen - alle instructies worden verstrekt, dan kunt u gewoon braak precies instructies gegeven. Tevens laat het ons weten wanneer u klaar bent en beschrijf resultaten.

Wat is de vooruitgang? Heeft u behoefte aan andere hints?

Stuur PM en e-mail - wacht nog op antwoord. Uw oplossingen zijn reeds beschreven - gelieve braak die en geef antwoord over resultaten.

Je hebt nog steeds uw configuratie crashte en we nog steeds geen enkele reactie niet van jou. Ik stuur u bericht van uw forum. We willen je helpen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •