Michal,
sorry voor de vertraagde reactie - ik was op vakantie vorige week.
Ik meen mij te herinneren dat wp-robot autotranslates met behulp van Google, Yahoo of bablefish (beschikbare opties in het config), dus neem een kijkje op hun implementatie partner.
vriendelijke groeten
Martin
Thanks - Ik zal onderzoeken dit. Op dit moment hebben we 'nieuwe hoop' - Google beweert dat vertaling API niet zal worden gesloten, alleen veranderd in een betaalde. Dit is belangrijk, omdat er geen andere API geeft zoveel talen. Toch zullen we onderzoeken naar andere mogelijkheden, want nu zijn er geen details over de nieuwe Google-strategie.
Het zou mooi zijn als VBET nog kon Google's API te gebruiken in combinatie met de mogelijkheid om een tweede gratis vertaler te gebruiken als dat nodig is. Voor mij een betaalde Google API zou de moeite waard zijn.
Zoals ik al schreef zullen we ook controleren andere mogelijkheden. U kunt altijd gebruik maken van Google voor sommige vertalingen niet ondersteund door anderen en andere service, waar je het kan hebben gratis. Dit is waar we heen gaan zullen.
Volgende idee hoe aanvullende vertaling API handgreep is het toevoegen van eenvoudige parameter waar je kan kiezen wil je dat alles vertaald door Google of door andere API, waar het mogelijk is.
Een dergelijke oplossing zal nog steeds kun je alle talen te gebruiken en gemaakt lagere kosten (Google vertaling API zal worden betaald). Ook configuratie wordt triviaal - slechts een parameter. En voor diegenen die graag specifieke vertaaldienst kiezen (wanneer sommige vertalingen zullen meer dan twee opties hebben) zullen we eenvoudige php array met de mapping vertaling naar provider. Daar waar mogelijk zal zijn om meer dan een provider anders dan Google te gebruiken zullen we rekening mee dat dit in php commentaar. Dus je kunt configuratiebestand er opent zie je wat er moet worden vertaald door Google (geen andere aanbieders voor een dergelijke taal) en wat zal worden vertaald door andere provider - die een en wat er nog meer specifieke vertaling ondersteunt. Gewoon voor elke taal zal er kaart waar sleutel taalcode zijn en waarde wordt provider.
Wie bekommert zich niet om details willen gewoon goedkopere vertalingen hebben - gewoon weer op een optie. Wie wil details en maken gedetailleerde keuzes slechts wijzigingen in een string naar de andere in de juiste php tabel.
Dit is de werkelijke idee hoe om ondersteuning voor andere vertaalbureaus API's.
Eventuele opmerkingen op prijs gesteld![]()
Ja ik vond informatie die wp-robot kan yahoo bablefish (dit is een oplossing) te gebruiken voor vertalingen. Ik maakte opmerking over het in mijn werk voor dit probleem en ik zal onderzoeken het meer. Als u nog aanvullende informatie op dit gebied geef hier door PM. Bedankt![]()
Zie hier: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8865
Dit lijkt geweldig alternatief. Toch moeten we een licentie gegevens te controleren. Het is gratis, maar er is een aantal aanvullende aantekening over het contact met hen opnemen, zodat wij u kunnen contacteren en te verduidelijken zal het mogelijk zijn om Microsoft API te gebruiken voor gratis met vBET als adapter laag.
We hebben net een brief sturen met een paar vragen om e-mail adres dat Microsoft op Microsoft Translation API pagina. We controleerden rijbewijs en vond geen beperking, maar we willen er zeker van zijn wij naar op zoek was in de juiste plaats en niet te missen iets. Dus op dit moment zijn we te wachten op duidelijkheid is het legaal om Microsoft Vertaling API te gebruiken in vBET.
We houden u op de hoogte![]()