---
ADMINISTRATOR LET OP: deze post bevat onjuiste informatie over Google verklaring voor het automatisch vertalen van content. Ook de verklaring niet van toepassing is op vBET. Zie hier voor details: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873
Helaas heb ik was op vakantie toen bericht is gemaakt en veel van verkeerde informatie is opgenomen in deze draad - dit is de reden waarom de correctie is hier opgenomen.
---
Hallo
Ik wilde u laten weten dat Matt Cutts zegt dat het vertalen van webpagina's auto valt binnen hun "auto generated content" richtlijnen, die zijn gestraft, omdat de Google-Panda update.
Dus net als een waarschuwing die u zou willen heroverwegen het toevoegen van alle uw vertaalde pagina's in uw sitemap.
In feite wilt u misschien overwegen om google blokkeren lijst automatisch vertaald talen op alle via robots.txt.
Hier is de video: YouTube - Hoe moet ik omgaan met gelokaliseerde content?
Groeten
StarBuG

Reageer met citaat
Om te voorkomen dat slechte gevoelens en schrikken mensen die niet lezen heel onderwerpen alleen kopteksten Ik zal veranderen titel van dit onderwerp. Met volledige inachtneming van de auteur - we doen dit alleen om misverstanden te vermijden, omdat onderwerp neemt iets heel slecht wat we geloven is niet waar. Hopen dat het OK is voor de auteur