Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 25

Onderwerp: Auto vertaalde pagina's vs google inhoudsrichtlijnen

Lid

Default Auto vertaalde pagina's vs google inhoudsrichtlijnen

---
    ADMINISTRATOR LET OP: deze post bevat onjuiste informatie over Google verklaring voor het automatisch vertalen van content. Ook de verklaring niet van toepassing is op vBET. Zie hier voor details: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873
    Helaas heb ik was op vakantie toen bericht is gemaakt en veel van verkeerde informatie is opgenomen in deze draad - dit is de reden waarom de correctie is hier opgenomen.
    ---

Hallo

Ik wilde u laten weten dat Matt Cutts zegt dat het vertalen van webpagina's auto valt binnen hun "auto generated content" richtlijnen, die zijn gestraft, omdat de Google-Panda update.

Dus net als een waarschuwing die u zou willen heroverwegen het toevoegen van alle uw vertaalde pagina's in uw sitemap.

In feite wilt u misschien overwegen om google blokkeren lijst automatisch vertaald talen op alle via robots.txt.

Hier is de video: YouTube - Hoe moet ik omgaan met gelokaliseerde content?

Groeten

StarBuG
    Laatst bewerkt door vBET; 07-04-11 in 14:54.

Senior Member

Oeps ... lijkt vrij duidelijk dat Google niet dan graag wat Vbet doet. Waarom heeft Google nog steeds index van auto-vertaalde pagina's wel? Heeft geen zin.

Lid

Want als het de pagina's bezoekt het niet weten dat ze worden automatisch vertaald.
    Ze worden opgeslagen in de database en worden niet bediend via hun api om hun crawler.

Het is helemaal goed wat vBET echter niet in de zin de meeste mensen proberen om het te gebruiken.

Het is een vertaling functie die mensen helpt die verschillende talen spreken om te begrijpen uw inhoud.
    Maar het is niet een manier om uw pagina-inhoud te vermenigvuldigen.
    Als u het op die manier Google zal dit als lage kwaliteit "auto generated content" te zien en te straffen uw website voor het vroeg of laat.

Senior Member

Dank.

Kamil,

Kan ik alleen maar bevestigen u dat als ik wil blijven Vbet draait op mijn forum, maar niet wilt dat Google naar de auto-vertaalde pagina's die ik nodig heb alleen maar het volgende te doen zien:

1. Enter 'Disallow: / forum / xx /'In robots.txt, waar xx de vreemde taal (s) geeft in gebruik op mijn forum

2. Reverse de stappen in deze post voor sitemap integratie: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

3. Re-genereren en opnieuw in te dienen sitemap.
    Laatst bewerkt door norku; 31-03-11 in 10:42.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Ja. als u uw pagina's verbieden voor de google bots - heeft u uw pagina's niet geïndexeerd door Google.
    natuurlijk als je achteruit alle wijzigingen uit sitemap - dezelfde - pagina niet geïndexeerd.

Natuurlijk heb je al de pagina's geïndexeerd door Google je je nodig hebt om de nieuwe sitemap opnieuw te laden.
    Toegevoegd door Michał Podbielski:
    Je hoeft niet naar een van de vertalingen inhoud te blokkeren, zie:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873
    Laatst bewerkt door vBET; 07-04-11 in 14:49.

Senior Member

Dank je Kamil. Ik vind het erg jammer dat Google niet als de inhoud die op deze manier. Ik denk dat ze zou een uitzondering voor forums te maken, omdat Vbet is een fantastisch idee en zelfs in de korte tijd dat ik had het volledig werk zag ik een verbetering in mijn stats. Alles is niet verloren maar natuurlijk omdat het echt slim deel van Vbet - dat buitenlandse taal luidsprekers kunnen deelnemen aan een forum in hun eigen taal - is natuurlijk nog steeds.

Senior Member

Hrm, is Google uiteindelijk zal alleen maar dalen die vertaalde pagina's? Als dat gebeurt vraag ik me af of dat zal de rangschikking van de moedertaal pagina's beïnvloeden?

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door tavenger5 View Post
    Hrm, is Google uiteindelijk zal alleen maar dalen die vertaalde pagina's? Als dat gebeurt vraag ik me af of dat zal de rangschikking van de moedertaal pagina's beïnvloeden?
    Google lijken te hebben verwijderd VBET pagina's nu: zie de discussie op mijn blog.

Ik persoonlijk denk niet dat deze pagina's spammy, ze hebben een legitiem doel ...
    Lost in Translation: Google Algo-update 06-04-2010 | SEO Blog van SEOforums.org

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door StarBuG View Post
    Hallo

Ik wilde u laten weten dat Matt Cutts zegt dat het vertalen van webpagina's auto valt binnen hun "auto generated content" richtlijnen, die zijn gestraft, omdat de Google-Panda update.

...

Hier is de video: YouTube - Hoe moet ik omgaan met gelokaliseerde content?

Dat is NIET waar. Zie de video weer. Hij zei dat het CAN van toepassing zijn op auto-generated content richtlijnen en dan is hij vertelt over verkeerde indruk wanneer de pagina volledig is niet leesbaar voor de mens. Dus eigenlijk Google robots zijn niet in staat om dergelijke pagina's als auto-generated content te beschouwen en dit kan alleen worden gedaan door menselijke en alleen als vertaling is nog niet helemaal, maar week crashte, omdat het hebben van vertaalde pagina's zelf is erg goed wat er is beschreven in de film op context hoe de URL's moet dan kijken.

Ook wil ik al onze gebruikers kalm, dat wat gezegd Matt Cutts over automatische vertalingen die CAN valt Google's automatisch gegenereerde content richtlijnen is NIET VAN TOEPASSING om vBET. Is het omdat:
    1. Matt zegt duidelijk dat hij het over eenvoudige vertaling van de hele inhoud, en vBET niet vertaalt gehele inhoud - het bespaart gebruikersnamen en andere gebieden, indien aangegeven als niet voor de vertaling voor vBET.
    2. vBET gaat niet over automatische vertaling, maar over de ondersteuning van multi-lingual gemeenschappen, waar iedereen kan schrijven in zijn eigen taal in dezelfde thread. Dus nogmaals het is niet alleen eenvoudige vertaling van hele pagina, en het gaat niet over automatische vertaling, maar over multi-lingual gemeenschappen.
    3. Vertalingen zelf worden gemaakt door Google zelf, die een zeer goede kwaliteit heeft en als Matt duidelijk gezegd dergelijke vertalingen kunnen worden behandeld als auto generated content alleen als die echt niet menselijk leesbaar.

Dus hopen dat onze gebruikers voelen zich nu beter Om te voorkomen dat slechte gevoelens en schrikken mensen die niet lezen heel onderwerpen alleen kopteksten Ik zal veranderen titel van dit onderwerp. Met volledige inachtneming van de auteur - we doen dit alleen om misverstanden te vermijden, omdat onderwerp neemt iets heel slecht wat we geloven is niet waar. Hopen dat het OK is voor de auteur

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door norku View Post
    Dank.

Kamil,

Kan ik alleen maar bevestigen u dat als ik wil blijven Vbet draait op mijn forum, maar niet wilt dat Google naar de auto-vertaalde pagina's die ik nodig heb alleen maar het volgende te doen zien:

1. Enter 'Disallow: / forum / xx /'In robots.txt, waar xx de vreemde taal (s) geeft in gebruik op mijn forum

2. Reverse de stappen in deze post voor sitemap integratie: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

3. Re-genereren en opnieuw in te dienen sitemap.
    Je hoeft niet aan een van de vertaalde inhoud te blokkeren! Gelieve weer te zien van de film - deze hele film gaat over hoe de URL's naam als u inhoud vertaald, dus het hebben van de inhoud vertaald is prima voor Google!

De nota over de automatisch vertaalde inhoud NIET van toepassing op vBET en ook StarBuG valse informatie schrijven dat het wordt beschouwd als de inhoud duplicatie wat niet waar is (het kan zijn, niet "het is", en dit kan niet van toepassing op vBET doen) - zie mijn vorige post.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •