Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 10

Onderwerp: Integratie met reviewpost (zelfde als PhotoPost)

Senior Member

Default Integratie met reviewpost (zelfde als PhotoPost)

Hi,

Ik ben op zoek naar vbet integreren met reviewpost. Eerst probeerde ik gewoon bezig met een vBetTranslatePage een beroep doen op de pagina uitgang, maar dat werkte niet wegens omleiding.

Vervolgens heb ik de instructies hier, stap voor stap:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1795

Echter, ik ben nog steeds de omleiding fouten. Ik heb geprobeerd dit eerder voor PhotoPlog en was ook niet succesvol. Sinds mijn htaccess wijzigingen mislukt, zou u mij wat tips?

Root htaccess:

Code:
    RewriteEngine on
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.pentaxforums\.com
    RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/$1 [R=301,L]

RewriteCond %{SCRIPT_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{Script_FILENAME} !-f
    RewriteRule ^(.*)$ index.php?a=$1 [L]
    reviewpost htaccess:

Code:
    RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.pentaxforums\.com
    RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/lensreviews/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule ^(.*)$ /forums/vbseo.php?vbseourl=$1&vbseorelpath=../lensreviews/&%{QUERY_STRING} [L]
    Ik heb geprobeerd om de htaccess aanvullingen zowel voor als na de vBSEO regel, maar het had geen effect. Het even welke ideeën?

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hallo

Weet u zeker dat deze mod een global_complete en global_start haak te gebruiken?

Je kan me een url naar de pagina met deze mod en ik kan installeren op mijn test forum en te controleren.

Senior Member

Nee, het verzuimt de vBulletin haak systeem volledig en in wezen alleen maar ontleedt header, headinclude, en voettekst, dan doet zijn eigen ding.

Toen ik probeerde een handmatige oproep om de pagina te vertalen of gevolgd van de front_controller integratie instructies, de pagina net begonnen omgeleid oneindig.

De mod is te vinden bij reviewpost.com. Het merendeel van de codebase / ontwerp is gebaseerd op PhotoPost pro.

controleer deze stappen nog een keer:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1795

ten tweede, geef me een url van uw pagina met deze mod. Ik zal controleren.
    Is deze mod gratis of niet? Als gratis - geef een url om de verpakking van deze mod.

Bedankt

Senior Member

Nee, het is niet gratis, maar het ontwerp wijs-het maakt gebruik van dezelfde backend als PhotoPost.

Ik controleerde opnieuw en het lijkt erop dat zal ik nodig om het root htaccess veranderen ook. Houd in gedachten dat ik dit alles eerder geprobeerd zonder resultaat, maar ik zal opnieuw proberen een keer heb ik wat meer vrije tijd.

Elke andere veelvoorkomende problemen met integratie PhotoPost u wellicht weet van?

Ik ben op zoek naar oplossing voor je. Als je enig idee en informatie, schrijf dan hier - zal behulpzaam zijn

Senior Member

Ok, ik heb eindelijk dacht dit een uit. Ik heb een beetje afgeweken van de ter beschikking gestelde instructies, maar het werkte als een charme:

1. Toegevoegd deze naar htaccess:

Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]
    2. Toegevoegd deze functie aan te roepen tot het einde van reviewpost uitvoering:

PHP Code:
    if(@include_once(DIR '/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php'))
    {
    vbet_global_complete($output);

3. bewerkt vbenterprisetranslator_functions_redirect.php en gehandicapten redirection voor custom map:

PHP Code:
    foreach (explode("\n",$vbulletin->options['vbet_outside_dirs']) AS $folder)
    {

$folder trim($folder);
        if (
    stripos($url$folder) !== false)
        {
            return;
        }

4. te veranderen / da / lensreviews / naar / lensreviews / da /, en op de vlag URL's vast

voegde de volgende functie om URL generatie:

PHP Code:
    function vbet_externalConsensus($address$language)
    {
        global 
    $vbulletin;
        foreach (
    explode("\n",$vbulletin->options['vbet_outside_dirs']) AS $folder)
        {

$folder trim($folder);
            if (
    stripos($address$folder) !== false)
            {

$address str_replace(array('/forums/',"/{$_REQUEST['language']}/"),array('/','/'), $address);
                return 
    str_replace("/$folder/","/$folder/$language/"$address);
            }
        }

return 
    false;

Er is waarschijnlijk een meer slimme manier om # 4 te doen, maar dit werkte! Ik ben erg gelukkig, de herziening secties krijgt bijna 1 miljoen pageviews per maand, en vertalingen rijdt nog meer bezoekers.

Demo: Pentax Anmeldelser - Pentax Lens Anmeldelser og omfattende databank

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Je beantwoord na lange tijd voor de draad die was gemarkeerd als opgelost. Ik realiseerde me niet dat de kwestie nog steeds op. Heeft u behoefte aan een meer hulp hier of is het eindelijk opgelost?

Senior Member

Ik heb eindelijk dacht dat het uit! Maar het kan de moeite waard om deze vorm van integratie gemakkelijker te maken in toekomstige versies van vbet, zoals ik geprobeerd alle. Htaccess wijzigingen in de FAQ en het werkte niet.

Op dit moment, in forum discussies die uw URL is / forums / {language code} / content. Voor mappen buiten de belangrijkste directory, dient hetzelfde te gelden (dat wil zeggen / gallery / {language code} / in plaats van / {langauge code} / gallery /), omdat het aanzienlijk zal vereenvoudigen de vereiste htaccess wijzigingen en maken de integratie veel makkelijker, vooral wanneer de mod roept al global_complete (in dit geval ben ik verwijzen naar PhotoPlog pro).

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Open nieuwe functie vragen voor die Ik zie hoe het zal een dergelijke integratie gemakkelijker - het zou niet nodig om veranderingen in de belangrijkste htaccess bestand -. Alleen in de een van de mod map.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •