Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 21

Onderwerp: Meer bugs! Verkeerde URL's geïndexeerd door goodle - zeer slecht!

Senior Member

Default Meer bugs! Verkeerde URL's geïndexeerd door goodle - zeer slecht!

Nu weet ik waarom ik verwijderd vbet eerder, zo veel bugs!

Google is geïndexeerd raar URL's, vbet_delayxx toen klikte ze goto de juiste URL.

Zie ook:

Gepensioneerde;)

Beste Snake,
    vertraging is een array. In deze array worden opgeslagen links, en laten zien voor het zijnde voorbeeld delay7x-19959 dat betekent dat 7x is het aantal array en 19959 nummer voor draad die is geïndexeerd.
    Het is gedaan omdat, dan is het een taak te sturen naar google dus het is voor de prestaties.
    Indexen zijn veranderd na goed vertalen.
    U heeft een fout met google dus ze zijn niet vertaald. Dus het niet herschrijven deze vertragingen (arrays), want het was leeg.

Gelieve duidelijk cache, doe nieuwe sitemap, omdat je links zijn oud en Google moet reindex hen. Omleidingen zijn goed, dus Google moet reindex het.

Als u nog vragen, noteert u hier.
    Bedankt

Senior Member

Waarom duidelijke cache, als de delayxx urls redirect naar de juiste url's?

Het probleem is het is een 302 redirect niet, een 301, zodat google zullen deze delayxx urls NOOIT laten vallen uit de index.

Gepensioneerde;)

soms clearing-cache geeft anwser.
    ik zal het gecontroleerd en schrijf hier toen ik anwser

Michał Podbielski (vBET Staff)

Hello.

Ik zal helpen met deze draad

Zoals ik al schreef - zal ik je meer info later en wij zorgen ervoor over.

Senior Member

Ik sugest u opnieuw controleren deze delayxx URL's, ze zijn 302 redirects!

Dus dit is de reden waarom die links nog worden geïndexeerd. Grote hint. We zullen ook nagaan is een dergelijke redirect is gemaakt door vBSEO of door vBET en als door vBSEO is het configureerbaar (of kan worden gewijzigd door onze integratie-code). Dit is om probleem op te lossen met de reeds geïndexeerde pagina's.

Nog steeds natuurlijk moeten we uitzoeken waarom vBET zelfs gegenereerd dergelijke links in de uiteindelijke html reactie.
    Laatst bewerkt door vBET; 15-02-11 in 18:21.

Senior Member

ok, vooruit kijken naar de fix. bedankt

Ik gaf heel specifieke taken over wat en hoe te controleren Youngster.

Ook zou het zeer nuttig zijn als u kon vertellen waar dergelijke banden werd gegenereerd? Op dit moment zijn als die pagina's worden geïndexeerd en redirect is 302 kunnen we niet eens zeker geen generatie bug nog steeds bestaat in vBET, of is het gewoon oude bug die niet meer gebeuren, maar je hebt al geïndexeerde pagina's. Dus raadpleeg dan zie je elke pagina waar dergelijke URL's zichtbaar in uw browser onder links. Kijk dan wat van je draden, forums, archiveren, RSS misschien. Vertel heb je enig mods die speciaal waar geïntegreerd met vBET - misschien is er de kwestie. Youngster zal ook het te controleren op uw forum (als het niet zal worden beperkt), nog steeds u weet dat uw forum goed en misschien u weet of vermoedt waar dergelijke URL's worden gegenereerd.

Senior Member

Im niet zeker weet wat ik kan doen, zie je google indexeren van de bug zich hier: site: www.computer-juice.com - Google Search

Bekijk de cache om de pagina code te zien!

Het is ook een 302 redirect naar de juiste URL, moet het 301, maar beter fix zou zijn om niet indexeren slechte URL's alltogether.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •