Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 9 van 9

Onderwerp: Ohhh nee. VB 4.0.5 installeren gone bad

Junior Member

Default Ohhh nee. VB 4.0.5 installeren gone bad

Hallo, Ik installeerde vBET en volgde aanwijzingen zo goed als ik kon. Sommige zijn moeilijk te begrijpen. Ik bewerkte functions_vbseo_createurl.php en functions_vbseo_url.php
    Ik gebruik VBSEO en ik bewerkte mijn .htaccess-bestand met behulp van Op deze pagina het beste wat ik kon met richtingen. En nu mijn site is een lege witte pagina. Ik keek in jouw FAQ gebied voor 2 uur vannacht. Mijn site is in een map van de belangrijkste site.
    Bijvoorbeeld: mainsite / forum
    Dus ik mijn forum geplaatst URL, maar mijn site is lege witte pagina. Alle hulp op prijs gesteld. Mijn hele site is down ...

Dank u
    Ik kocht de volledige versie

Michał Podbielski (vBET Staff)

Als je blanco pagina die u moet controleren heb je juiste libraries geïnstalleerd. U moet geïnstalleerd KRUL en iconv.
    Zie hier voor meer informatie:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1536

Gelieve voor de maintime net set vBulledin dissabled en commentaar vBET. Htaccess regels, zodat je forum zal werken. Tevens stuur ons dan uw werkelijke volledige inhoud van htaccess-bestand -. Controleren wij uw regels. Nog steeds het meest waarschijnlijk - je gewoon niet de nodige libraries.

Er is ook nog een mogelijke reden - als de pagina wordt geladen en laden en laden - dan moet je een vinkje hebt u verbinding met Google. Soms servers zijn geblokkeerd voor uitgaande verzoeken - houd er rekening mee dat vBET vereist om te worden toegelaten uitgaande verzoeken naar Google - Google-vertalingen maakt. U kunt het gebruik van deze tips: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729

Junior Member

Hallo, bedankt voor tips! Ik heb google controleren en de resultaten was>
    Beginnend vertaling te testen
    Testresultaat: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test fout:

Dus alles is goed daar. Ik kan naar admin cpanel pagina

CURL en iconv is geïnstalleerd! Ik ben nog steeds verward

Junior Member

Ik vond dat ik code vervangen in functions_vbseo_url.php en ik zou van toegevoegde code ervoor. Dus ik vast dat. Maar de site nog niet werkt. Het is leeg. Welk voorbeeld bestand is in geen upload map? Ik zie geen een voorbeeld. Htaccess bestand.
    Laatst bewerkt door El Caballo; 21-09-10 in 14:20.

Junior Member

Ik kan nu mijn zitten en dit hebt uitgeschakeld. Ik weet dat er geen 24 / 7 support. Maar hebben deze jongens gewoon antwoord voor een uur een dag? Voor $ 90 add-on, instructies zijn ok. Maar, moeilijk moeilijk moeilijk te begrijpen

Hi. Ik zag je vorige berichten en je beschreef de volgende stappen die u braak - uw beschrijving vertelde me dat je nog steeds aan de gang. Sorry - ik niet te weten dat je vragen om meer hulp.

In de eerste plaats - heeft u nu vBET uitgeschakeld, commentaar vBET htaccess-bestanden en verwijderd vBET integratie code van vBSEO.?
    Indien ja en je forum is nog steeds neergestort dan is het niet vBET fout. Het kan niet worden vBET fout als vBET werkt niet.
    In dat geval moet u ervoor zorgen dat je weer aan het werk op originele vBSEO bestanden (dwz kopiëren die twee veranderde weer van vBSEO pakket).

Dus dit is de eerste stap - opnieuw te maken van uw forum.

Naast één - maken vBET uitvoeren. Eerst inschakelen en voor tests links naar taal? type - dit vereist geen htaccess veranderingen.. Ga naar volgende stap alleen wanneer vertalingen werken.

Volgende -. Veranderen in SEO links en bewerken van htaccess bestand. Voorbeeld van regels zijn opgenomen in vBET pakket, maar lees aandachtig beschrijving via de link in vBET opties - je moet aanpassen regels als uw forum maakt gebruik van directory in URL. Ga naar volgende stap alleen wanneer vertalingen werken.

Integreer vBET met vBSEO volgens de integratie van instructies in readme.html bestand.

Kunt u het stap voor stap. Begin met het uitschakelen van vBET volledig. Vertellen welke stap maakt je probleem en wat het probleem is over.
    Laatst bewerkt door vBET; 21-09-10 in 22:43.

Junior Member

Hallo, Ik verwijderd van de hele zaak en verwijderd vBET integratie code van vBSEO. Ik PM'ed over u te installeren, maar ik niet de tijd om verschillende instellingen te testen op dit hebben. Hoeft alleen maar een werkend vBET. Kan iemand mij of PM me wat ik moet geven aan jullie, zodat je kunt installeren?

Bedankt
    Sorry van het tijdsverschil.

Al te sturen in PM. Omdat je gekocht installatie service en wij verzorgen uw installatie Ik ben het sluiten van deze draad.

Junior Member

Dank u

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •