Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 10

Onderwerp: Vbet met grote forums Systems? Wat zeg je?

Lid

Default Vbet met grote forums Systems? Wat zeg je?

Ik wil met u overleggen over grote borden als met een combinatie van Vbet
    Mijn systeem te draaien voor lange tijd en werkt vrij goed .... daarom heb ik uit angst te vernietigen

Ik heb ongeveer 350 000 onderwerpen en ongeveer 2 miljoen reacties
    Mijn database is vrij groot en met Vbet Hij zal waarschijnlijk groeien
    Dataverbruik 3,66 GB
    Gebruik index 1,45 GB

Denkt u dat het systeem van deze omvang zou wel verband te brengen met Vbet?
    Wat gebeurt er met het systeem als de databank zal sterk groeien met Vbet?
    Is mijn systeem wordt zwaar en traag?

Michael, in uw sites de lijst .... (Dat ze werken met een Vbet) -
    Eerste update van de lijst, Vbet de meesten van hen niet bestaan
    Ten tweede heb ik niet gezien in een groot forum lijst (mijn weegschaal of meer) om een vergelijking te maken

Sorry voor mijn angsten
    Ik wil niet een fout maken

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hallo

Eerst en vooral - je hoeft niet te verontschuldigen voor alles. Wij zijn hier om u te helpen

Over onze klanten lijst - we zullen het controleer en update. Houdt u er rekening mee dat deze lijst baseren op informatie die door klanten - soms moet je klikken in forum koppeling wordt op de portal van de klant. Wij controleren alle links weer - het zal worden gedaan tot eind volgende week.

Natuurlijk is uw database zal groeien als u vBET. Nog steeds rekening mee dat het niet zal uw normale pagina's generatie (niet vertaald) invloed, omdat vBET gebruikt zijn eigen tafels voor cache - geen gegevens toevoegen aan vBulletin tabellen (alleen de gebruiker standaard taal in user tabel, maar dit is zeer kleine hoeveelheid data ). Wij hebben geen aparte forums op de lijst van door zijn grootte - u kunt controleren en maak je eigen grootte van vergelijking.

Houdt u er rekening mee dat vBET zeer configureerbaar. Als u lagre het forum en je bang bent over de prestaties kunt u beginnen met slechts 2 talen - uw originele en enkele andere. Dan kunt u controleren vier forum prestaties en toevoegen van nieuwe talen van tijd tot tijd. vBET ondersteunt 52 talen (in de volgende versie zullen we meer toevoegen) en je kunt kiezen welke je wilt hebben op je forum. Sommige van onze klanten zijn niet geïnteresseerd in het hebben van alle mogelijke, een aantal van onze klanten het beperkt voor prestaties, een aantal van onze klanten gebruik maken van alle talen.

Ook hebben wij gast cache die grote bedrag van uw harde schijf ruimte zal duren, maar zal onmiddellijk antwoorden geven zonder enige database-query's voor generatie - is het omdat voor de gasten vBET u de volledige reacties cache als statische bestanden.

Dus hebben we heel veel performance verbeteringen. Ik stel voor om onze prestaties te hints voor meer informatie zie:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Houdt u er rekening mee dat eenvoudige vergelijking van het aantal berichten en gebruikers op andere fora niet zal geven u genoeg van informatie - zie je niet de belangrijkste informatie - hoe groot zijn bronnen voor dit forum. Ik bedoel, het aantal en de kracht van CPU, hoeveelheid geheugen, ook van belang kunnen specifieke configuratie van Apache, MySQL, vBulletin worden. Een ding is hardware, 2e is afstemming van software voor betere prestaties.

Dus de beste manier om te controleren hoe het zich zal gedragen op je eigen forum is om daar te installeren. Zoals ik schreef voor de veiligheid kunt u beginnen met slechts 2 talen, en van tijd tot tijd (als cache zal voldoen), kunt u toevoegen van nieuwe talen.

Ik denk dat je systeem goed kan betrekking hebben met vBET - Ik kan je niet vertellen doet het goed zal omgaan met alle talen - het is niet alleen afhankelijk van het forum omvang, maar ook op de middelen. Maar definitief ik kan je vertellen dat ik weet zeker dat vBET goed zal werken op je forum en de hoeveelheid talen die uw feitelijke hardware in staat zal zijn te verwerken is iets om te controleren.

Lid

Ik laat u het antwoord op deze kennen in een paar weken.

Ik besteed aan dit geïnstalleerd op mijn site, die is de grootste satelliet-Amerika's technologie discussieforum met meer dan 160.000 leden en bijna 3 miljoen berichten.

Ik heb mijn vingers gekruist dat het zal werken en werken goed.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

dus we wachten op informatie van u

Lid

Text automatically translated from: Hebrew to: Dutch
    Translated text
    Momenteel geeft me een hoop problemen met de server, ik draai dan langzaam meer en meer vertalingen
    Vertaling systeem klaar is alle resources van de server en ik ben constant in oorlog tegen elkaar
    Original text

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Het kleine aantal actieve talen want de tijd is een goede. (Goede tip)
    Bij de cache voor actieve taal zal vol zijn - proberen om de volgende talen (een voor een) uit te schakelen.

We zijn op zoek naar meer optimalisaties de hele tijd
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 17-01-11 in 14:30.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door scottct1 View Post
    Ik laat u het antwoord op deze kennen in een paar weken.

Ik besteed aan dit geïnstalleerd op mijn site, die is de grootste satelliet-Amerika's technologie discussieforum met meer dan 160.000 leden en bijna 3 miljoen berichten.

Ik heb mijn vingers gekruist dat het zal werken en werken goed.
    Ik 'slechts' hebben ongeveer 50k leden, maar ze zijn zeer actief soms, dus ik heb soms over 600ppl op hetzelfde moment op. Op google heb ik over geïndexeerd 1mio pagina's en ik kan zeggen vbet doet het goed

Lid

Translated text
    Ik hoop alleen dat de weg zal worden verbeterd voor de grote systemen, heb ik de vertaling systeem volledig gesloten is, kan mijn dedicated server niet mee omgaan
    Original text

Quote Oorspronkelijk geplaatst door dacho View Post
    Translated text
    Ik hoop alleen dat de weg zal worden verbeterd voor de grote systemen, heb ik de vertaling systeem volledig gesloten is, kan mijn dedicated server niet mee omgaan
    Original text
    Heeft u problemen met de prestaties opent u nieuwe draad in het oplossen van problemen afdeling en onze medewerkers geven u hints. U kunt ook lezen prestaties hints hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    Belangrijkste - als uw server is niet in staat om alle vertalingen verwerken in een keer dan gewoon uit te schakelen een deel van vertalingen. Begin met weinig en als je meer wilt voeg dan het een voor een van tijd tot tijd. Houdt u er rekening mee dat de meeste tijd is te wachten op Google vertaling reactie, na die vBET caches resultaten en de volgende vertaling is veel, veel sneller.
    Ook vBET heeft gast-cache, die zorgt voor de cache pagina genereren voor de gasten nog sneller dat schoon vBulletin het doet! Natuurlijk voor de cache pagina.
    Dus raden we u aan gebruik te maken van onze tips en geniet van vBET

Het kan goed nieuws voor grote fora in de volgende release zijn we van plan om de ondersteuning in vBET geheugen cache (voor motoren: Memcache, APC, eAccelerator en XCache)

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •