Log in

View Full Version: Opgelost Problemen met 3.1.0 net gekocht!

Cybershaolin
05-11-09, 05:57
Nou, ik kocht VBet 3.1.0 en toen op Vbet Main, ik kan geen toegang tot alles! Het vraagt me om mijn licentie in te voeren, maar er is geen knop om het formulier daarna te leggen ...

Mijn installatie ging vlot, zonder problemen, maar ik ben er geblokkeerd. Ik had in niet-geïnstalleerde versie 2 volledig voor (product en bestanden).

Wat moet ik doen vanaf daar? Ik zou het graag gebruiken nu sinds ik hem kocht!

Cybershaolin
05-11-09, 06:07
En waarom kan ik de Franse vlag op mijn vorige post? Ik schreef mijn boodschap in het Engels, niet in het Frans! Ik snap het niet.

Mijn standaard geselecteerde taal hier op het forum is Engels, maar alle menu's zie ik zijn in het Frans! Hoe komt dat?

Edit: Ik schreef dit bericht ook in het Engels, maar nu schoenen slechts in het Frans ?****** Wat is er aan de hand???

vBET
05-11-09, 06:10
En waarom kan ik de Franse vlag op mijn vorige post? Ik schreef mijn boodschap in het Engels, niet in het Frans! Ik snap het niet.

Mijn standaard geselecteerde taal hier op het forum is Engels, maar alle menu's zie ik zijn in het Frans! Hoe komt dat?

Het is omdat je verteld mod dat het in het Frans:) Door lang BBCode handmatig of automatisch (door het instellen van standaard gebruiker taal).

vBET
05-11-09, 06:14
Nou, ik kocht VBet 3.1.0 en toen op Vbet Main, ik kan geen toegang tot alles! Het vraagt me om mijn licentie in te voeren, maar er is geen knop om het formulier daarna te leggen ...

Mijn installatie ging vlot, zonder problemen, maar ik ben er geblokkeerd. Ik had in niet-geïnstalleerde versie 2 volledig voor (product en bestanden).

Wat moet ik doen vanaf daar? Ik zou het graag gebruiken nu sinds ik hem kocht!

Het is niet normaal. Opties paneel wordt gegenereerd door vBulletin motor - Laad pagina. Als opnieuw gebeuren probeer opnieuw te importeren product-bestand.
Ook voor zorgen dat je CURL geïnstalleerd op uw server (als 2.x was toen werkzaam is).

In elk problemen - vraag het maar aan en we helpen u graag verder:)

Cybershaolin
05-11-09, 14:44
Nou, eigenlijk wilde ik om lokaal te testen voordat u het op mijn live-forum. Lokaal, zelfs als ik probeer de pagina te vernieuwen, de enige informatie die ik zie op th VBet Main is de licentie spul. Wederinvoer het product ook niet helpen.

Ook ik was een van degenen die gedoneerd voor 3.1.0 beschikbaar was om te downloaden? Waren wij niet verondersteld om een korting te krijgen als 3.x zou verschijnen?

Op een andere zaak, hier op je eigen forum, kunt u mij vertellen waarom bij mijn taal is ingesteld in het Engels, ik zie alle menu's, berichten, etc in het Frans? Ik heb geprobeerd om cookies, cache, verfrissend pagina duidelijk, maar niets hielp, ik ben nog steeds in het Frans!

vBET
05-11-09, 16:10
Je moet toegang hebben tot internet om vBET gebruiken. Anders kan het niet werken - vertalingen worden gemaakt van Google. Zorg ervoor dat er niets uw toegang te blokkeren tot 3e partijen. U zult ook lijden wat je nu hebt. Internettoegang is iets gebruikelijk voor forums;)

vBET
05-11-09, 16:15
Ook ik was een van degenen die gedoneerd voor 3.1.0 beschikbaar was om te downloaden? Waren wij niet verondersteld om een korting te krijgen als 3.x zou verschijnen?

We hebben niet aangekondigd niets van dat alles:)

Op een andere zaak, hier op je eigen forum, kunt u mij vertellen waarom bij mijn taal is ingesteld in het Engels, ik zie alle menu's, berichten, etc in het Frans? Ik heb geprobeerd om cookies, cache, verfrissend pagina duidelijk, maar niets hielp, ik ben nog steeds in het Frans!

Klik gewoon op Engels vlag om terug te keren naar Engels taal:) En controleer uw standaard gebruikersnaam taal in de User CP - mod wil zijn slim, dus als iemand vertelt dat zijn standaardtaal Frans is zal het hem terug te brengen naar het Frans.

Cybershaolin
05-11-09, 18:41
Je moet toegang hebben tot internet om vBET gebruiken. Anders kan het niet werken - vertalingen worden gemaakt van Google. Zorg ervoor dat er niets uw toegang te blokkeren tot 3e partijen. U zult ook lijden wat je nu hebt. Internettoegang is iets gebruikelijk voor forums;)

Zelfs als ik het lokaal draaien, heb ik nog steeds toegang hebben tot internet via mijn lokale forum ... maar is er een manier om dit te laten werken, want ik wil om hem te testen voordat u live gaat met het ... Er is niets dat het forum blokkeert. Waarom bent u toe te voegen dat een deel over het lijden met wat ik nu heb en dat internet is gebruikelijk voor forums? Denk je dat het is niet eerlijk om het testen te proberen voordat riskeren spullen op een live-forum voor? En ja, was 2.x draait prima voor.

We hebben niet aangekondigd niets van dat alles:)

Nou ja, rechtstreeks uit je post # 720 op vbulletin.org:

Daarom - iedereen die mij geschonken aan dit project tot op dit moment, krijgt een gratis gebruik van licentie en 1 gratis credit link verwijderen licentie voor 3.0.0:)

Dit is een soort van korting ... maar je hebt dit nog niet aanbieden aan me ... Dus hoe kan ik een nog een vrij gebruik licentie en een verwijdering van de licentie?

Klik gewoon op Engels vlag om terug te keren naar Engels taal:) En controleer uw standaard gebruikersnaam taal in de User CP - mod wil zijn slim, dus als iemand vertelt dat zijn standaardtaal Frans is zal het hem terug te brengen naar het Frans.
Vond ik waarom. Het was het toevoegen / fr aan het eind in plaats van alleen http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/

vBET
05-11-09, 19:38
Zelfs als ik het lokaal draaien, heb ik nog steeds toegang hebben tot internet via mijn lokale forum ... maar is er een manier om dit te laten werken, want ik wil om hem te testen voordat u live gaat met het ... Er is niets dat het forum blokkeert. Waarom bent u toe te voegen dat een deel over het lijden met wat ik nu heb en dat internet is gebruikelijk voor forums? Denk je dat het is niet eerlijk om het testen te proberen voordat riskeren spullen op een live-forum voor? En ja, was 2.x draait prima voor.

Alleen maar omdat Internet-verbinding is nodig voor deze mod te lopen:)
Over het testen van maak test forum niet voor het publiek weer te geven.

Dit is een soort van korting ... maar je hebt dit nog niet aanbieden aan me ... Dus hoe kan ik een nog een vrij gebruik licentie en een verwijdering van de licentie?

Het is eenvoudig - omdat je niet aan beschreven voorwaarde. Kijk op message date:)

Vond ik waarom. Het was / toevoegen fr aan het eind in plaats van alleen vBulletin Enterprise Translator (vBET) - Powered by vBulletin (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/)

Ik ben blij dat je dit opgelost is.

Heb je nog het probleem hebben met de installatie? Zo ja, PM me de toegang tot uw Admin CP en FTP ik zal het te controleren:)

Cybershaolin
06-11-09, 00:07
Alleen maar omdat Internet-verbinding is nodig voor deze mod te lopen:)
Over het testen van maak test forum niet voor het publiek weer te geven.

Het testen van een forum lokaal betekent op zich dat het niet te tonen aan iedereen!

Zoals ik al zei, ik ben niet in staat om opties op vBet Main zien in mijn admincp bij het testen van het op mijn lokale forum. Over het zetten van uw hack op mijn Live-forum, nou ik weet niet meer wat ik ga doen met dit omdat ik niet echt waarderen de aard van de antwoorden die u gaf me hier.

vBET
06-11-09, 00:51
Het testen van een forum lokaal betekent op zich dat het niet te tonen aan iedereen!

Dat is geweldig:)

Zoals ik al zei, ik ben niet in staat om opties op vBet Main zien in mijn admincp bij het testen van het op mijn lokale forum. Over het zetten van uw hack op mijn Live-forum, nou ik weet niet meer wat ik ga doen met dit omdat ik niet echt waarderen de aard van de antwoorden die u gaf me hier.

Opnieuw is het antwoord - ik zal behandelen dit. Gelieve PM me alle details en je hoeft het niet te stellen op je echte forum voor alleen maar PM me details toegang tot uw test board:)
Het spijt me u geen prijs stelt het antwoord dat ik u zal helpen op deze manier. Helaas weet ik niet wat is de reden van dit probleem en ik heb toegang nodig hebben tot in staat zijn om het te onderzoeken voor u en het voor u oplossen. Sorry voor de problemen en wachten op PM met details.

Zonder de mogelijkheid om het te controleren, onze enige advies voor nu is weer - zorg ervoor dat u toegang tot internet hebben. En door u bedoel ik uw server. Ik weet dat uw computer toegang heeft, maar het lijkt alsof uw server wordt geblokkeerd om te communiceren met externe woord. Andere reden kan zijn dat je niet CURL php bibliotheek geïnstalleerd. Ik kan niet zeggen niets meer zonder de mogelijkheid om het te controleren.

Cybershaolin
06-11-09, 05:39
lol Dit is niet mogelijk om in te loggen in een lokaal forum (zoals het gebruik van easyphp, xampp of wat dan ook, met de lokale IP's), dwz:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php (http://127.0.0.1/forum/index.php)).. U moet weten over dat. Maar goed, vergeet het. Ik heb geen meer nodig.

Ik heb mijn antwoorden over andere dingen, dus nevermind.

vBET
06-11-09, 07:37
lol Dit is niet mogelijk om in te loggen in een lokaal forum (zoals het gebruik van easyphp, xampp of wat dan ook, met de lokale IP's), dwz:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php (http://127.0.0.1/forum/index.php)).. U moet weten over dat. Maar goed, vergeet het. Ik heb geen meer nodig.

Ik heb mijn antwoorden over andere dingen, dus nevermind.

Het is als u uw eigen IP in de WAN (niet alleen LAN). 127.0.0.1 is het zelfde als localhost en dat betekent dat u verbinding wilt maken met de werkelijke machine. Maar je hebt nog je eigen IP-adres. En zelfs als het alleen in het lokale netwerk, kunt u nog steeds uw test forum op dezelfde machine waar je echt forum. Volgens vBulletin licentie heb je recht op de forum in testvb directory, maar het moet niet beschikbaar zijn voor publiek.

In het geval dat in een toekomstige problemen gewoon schrijven. Wij zijn hier om u te helpen:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1