Log in

View Full Version: Opgelost Probleem Na het verwijderen vbenterprisetranslator product!

iraniansat
11-12-10, 14:29
Hi
Vbenterprisetranslator product Ik heb verwijderd uit het forum, maar nog steeds in de server processen van dit product zal leiden tot problemen en maakt gebruik van een hoge RAM-geheugen en maakt VPS wordt Down! PLZ Zie foto:

up.iranblog.com/images/0llkcythuca1sb7i9fj9.gif

Als ik het bestand verwijderen vbenterprisetranslator_seo.php onderwerpen zijn niet open en niet open een willekeurige pagina en geeft Not Found!
Wat doen?

vBET
11-12-10, 23:05
Wat vBET versie gebruikt u? Wat is uw forum adres?

kamilkurczak
22-12-10, 12:12
geen antwoord - opgelost. Zo niet, schrijf hier en ik zal deze draad weer open. Bedankt

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations