Penting: Laman web ini menggunakan cookies (cookies). Menggunakan laman web ini tanpa mematikan cookies dalam pelayar, bermakna bahawa anda bersetuju untuk menggunakannya.
Buy Now! Ciri-ciri Muat turun

Earn dengan kami!

Jika anda ingin untuk memulakan mendapatkan wang dengan vBET menyertai untuk Program Affiliate.
Page 3 daripada 5 FirstPertama 12345 LastLast
Keputusan 21 untuk 30 daripada 43

Thread: vBET 3.3.4 mengeluarkan

  1. #21
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    210

    Default

    Terima kasih atas penjelasan itu, saya kini faham, i Kerajaan bendera melihat bunched bersama-sama, jadi saya pada jarak mereka dengan beberapa margin css custom.

    Satu perkara yang lepas, kod baru anda tidak mengesahkan w3.

    [Tidak sah] Pengesahan Markup http://www.computer-juice.com/forums/f43/pc-overclocking-guide-4465/ - W3C Markup Pengesah

  2. #22
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    210

    Default

    Juga lain bug, apabila i membolehkan vbet, di beberapa halaman thread alat rehat, iaitu link di atas - drop down menu rehat. Kemudian alat-alat thread di bawah benang yang hilang ikon itu. Ikon 'reply post' juga hilang. Bug ini membetulkan dirinya jika i melumpuhkan vbet. dan ia hanya berlaku kepada tetamu. Thanks.

    Lihat di sini - Kekal "rangkaian Memperolehi alamat" pada kad rangkaian - Jus Komputer

  3. #23
    Michał Podbielski (vBET Staff)
    Join Date
    Oktober 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Originally Posted by Snake View Post
    Terima kasih atas penjelasan itu, saya kini faham, i Kerajaan bendera melihat bunched bersama-sama, jadi saya pada jarak mereka dengan beberapa margin css custom.

    Satu perkara yang lepas, kod baru anda tidak mengesahkan w3.

    [Tidak sah] Pengesahan Markup http://www.computer-juice.com/forums/f43/pc-overclocking-guide-4465/ - W3C Markup Pengesah
    Ya - anda betul. Kami akan menggerakkan css link kami ke tempat lain. Terima kasih untuk nota

  4. #24
    Michał Podbielski (vBET Staff)
    Join Date
    Oktober 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Originally Posted by Snake View Post
    Juga lain bug, apabila i membolehkan vbet, di beberapa halaman thread alat rehat, iaitu link di atas - drop down menu rehat. Kemudian alat-alat thread di bawah benang yang hilang ikon itu. Ikon 'reply post' juga hilang. Bug ini membetulkan dirinya jika i melumpuhkan vbet. dan ia hanya berlaku kepada tetamu. Thanks.

    Lihat di sini - Kekal "rangkaian Memperolehi alamat" pada kad rangkaian - Jus Komputer
    Sila buka thread baru ini dalam Bugs Laporan seksyen Kita akan dapat untuk menguruskan. Juga apabila anda akan menulis di sana, sila sahkan Adakah terjadi dengan File Cache penuh untuk Tetamu dihidupkan, atau ianya tidak penting.
    Last edited by vBET; 22-06-10 pada 17:21.

  5. #25
    Member
    Join Date
    Oktober 2009
    Posts
    38

    Default

    Quote Originally Posted by vBET View Post
    Kami mendapat e-mel anda dan semak. Kita tidak boleh membiak pada pelayan anda. Anda mendapat sambutan dengan soalan tentang URL yang tepat yang mempunyai gelung ini. Sila semak dan menjawab di sana
    Hi there

    Saya mengemas kini vbseo dari versi 3.3.0 hingga 3.5.1 dan masalahnya hilang

    terima kasih

  6. #26
    Member
    Join Date
    Oktober 2009
    Posts
    38

    Default

    Quote Originally Posted by vBET View Post
    Tidak harus ada perkara seperti kesan prestasi negatif kerana cache file. Ia adalah kerana cache File tidak tumbuh ... Kami mencipta fail yang berasingan bagi setiap URL permintaan. Jadi setiap fail cache hanya file HTML statik (output cache untuk permintaan). Apabila pelayan anda cache lebih banyak vBET hanya mewujudkan lebih banyak fail.
    Excellent, direktori cache pada salah satu forum kami adalah lebih 10GB selepas berjalan selama kira-kira 12 jam, prestasi hebat penyelesaian yang besar.

  7. #27
    Senior Member
    Join Date
    Mei 2010
    Posts
    257

    Default

    Saya segera memerlukan bantuan. Selepas upgrade, saya mempunyai kesilapan di atas forum saya ini:

    Warning: array_merge () [function.array-merge]: Argumen # 1 tidak array [path] / global.php (400): eval () 'kod d on line 1153

    Forum keseluruhan saya benar-benar merosakkan. Untuk sebab-sebab tertentu ini hanya akan berlaku sekiranya belum mendaftar masuk. Jadi, untuk tetamu. Jika logged in, semuanya baik.

    EDIT: OK, saya menyedari bahawa selepas saya kurang upaya 'Cache File Penuh Untuk Tetamu (BETA!) Penggunaan semuanya baik. Jadi mesti ada sesuatu yang salah di sana. (Dan saya chmod 777-R vbet_guestcache)
    Last edited by Taurus; 23-06-10 pada 11:22.

  8. #28
    Member
    Join Date
    Oktober 2009
    Posts
    38

    Default

    Quote Originally Posted by Taurus View Post
    Saya segera memerlukan bantuan. Selepas upgrade, saya mempunyai kesilapan di atas forum saya ini:

    Warning: array_merge () [function.array-merge]: Argumen # 1 tidak array [path] / global.php (400): eval () 'kod d on line 1153

    Forum keseluruhan saya benar-benar merosakkan. Untuk sebab-sebab tertentu ini hanya akan berlaku sekiranya belum mendaftar masuk. Jadi, untuk tetamu. Jika logged in, semuanya baik.
    Apakah URL anda?

  9. #29
    Member
    Join Date
    Oktober 2009
    Posts
    38

    Default

    Quote Originally Posted by Taurus View Post
    EDIT: OK, saya menyedari bahawa selepas saya kurang upaya 'Cache File Penuh Untuk Tetamu (BETA!) Penggunaan semuanya baik. Jadi mesti ada sesuatu yang salah di sana. (Dan saya chmod 777-R vbet_guestcache)
    Ok, saya perlu untuk menindas kesilapan PHP, cache memeriksa umur fail kepada fail yang tidak wujud dan bugging keluar. Cache file tambahan yang mengkagumkan, jika anda boleh menggunakannya, anda wont menyesal.

  10. #30
    Senior Member
    Join Date
    Mei 2010
    Posts
    257

    Default

    Ya, saya sedar ini. Saya benar-benar berharap Michael boleh seperti ini.

Tags untuk Thread ini

Posting Permissions

  • Anda mungkin tidak membuka topik baru
  • Anda mungkin tidak post replies
  • Anda mungkin tidak pos lampiran
  • Anda mungkin tidak mengedit post anda
  •