Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: CMS páxina - opción para desactivar a visualización de bandeiras de tradución

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Default CMS páxina - opción para desactivar a visualización de bandeiras de tradución

Comecei a usar o and BBCode artigos onde eu sei a tradución automática, sen intervención humana é suficiente. Estou anexando o artigo enteiro con vBET BBCode. Eu amo o recurso! A exhibición das bandeiras tradución da lista de artigos e dispoñibilidade do texto orixinal son perfectos con todo a exhibición das bandeiras e frecha o "desplegable 'na visión de páxina principal do CMS contido (.../ /) toma moito espazo para os meus propósitos. Eu preferiría ter a [lang] códigos ignorados cando aparece na primeira páxina. Quizais unha configuración global en vbet panel de control?

Por favor, desculpe-me se esta petición de recurso xa pode facer por alguén máis.
    Último editado por brubros; 22-08-10 en 22:44.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Por favor, vexa en opcións (Admin CP -> vBET -> Misc):
    - Amosar texto orixinal para o usuario
    - Amosar texto orixinal para os hóspedes

Pode configurar alí que quere dar a coñecer o texto orixinal (e como) ou non. É iso é o que quere dicir?

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Si Esa é a solución. Sentímolo eu perdín!

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Grazas pola confirmación. Vou mover este fío para solución de problemas

Tags para este tema