Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Caché de invitado a todas as linguas

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010

Default Caché de invitado a todas as linguas

É un erro ou unha característica - eu desactivado caché para o 90% das linguas, pero ommits caché de hóspedes que. Na miña mente non debe haber axustes independentes para cache e cache db convidado.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Hai opcións separadas. Se non vai a almacenar en caché unha linguaxe para clientes ten que desactivar esa bandeira. Vou mover este fío para Solicitudes de recursos

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por meto View Post
    É un erro ou unha característica - eu desactivado caché para o 90% das linguas, pero ommits caché de hóspedes que. Na miña mente non debe haber axustes independentes para cache e cache db convidado.
    Por favor, tome algunha corrección aquí. Desactivando bandeira vai desactivar o soporte de tradución para este idioma. Esta opción non desactiva caché de invitados para a linguaxe, pero o apoio ao idioma enteiro.

E está certo - cache hóspedes non soporta incapacitante para a linguaxe específica. Estas opcións son soamente con caché de base de datos neste momento.

A súa proposición para crear configuracións separadas para dispoñibilidade de caché dos hóspedes para idiomas específicos son aceptadas

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010

Podes por favor versión nova con esas características? O meu vbet_guestcache creceu en foros algúns con máis de 2GB (mesmo coa limpeza). Gustaríame caché de 2-3 linguas que levaría uns 90% dese número.

A todos os usuarios interesados: Luns-me sobre iso, por favor!

Membro
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Default Acordo

Eu estou de acordo. Eu só tiña que actualizar o meu servidor virtual por mor de problemas o tamaño do arquivo e non era barato. Entón eu só quero o meu voto para esta función.

Tamén desexo manter o meu voto previo para habendo vBET plenamente tradución de apoio de outgoing saúdo novo usuario e mensaxes semellantes ;-)

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola Opcións para traducido a en Cache Visitante será definitevly incluído o próximo lanzamento.

Saúdo novo usuario - depende das posibilidades de conectar alí. O mesmo acontece con algúns garras que permitirá ou non.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,

Feito - se incluirá na próxima relase

Tags para este tema