Cando traducir a páxina Podo ver este anuncio. pode activalas-lo?
Cando traducir a páxina Podo ver este anuncio. pode activalas-lo?
Polo momento eu inseridas manualmente anuncio no modelo, siga proceso de auto-inserción que eu mencionei na pm
ok, agora podo reproducir-lo en ti foro. Esta será corrixido.
Ola,
Eu realmente teño ese acceso
Ola,
Teña en conta que: Se desactivar vBSEO este complemento funciona perfecto e tradución funciona perfecto. Entón vBET funciona normal, pero vBSEO rompe este anuncio.
Eu atopei o: se desactivar plugins global_complete De vBSEO esta publicidade será ben, así que o este gancho é un conflito.
Cando eu uso unha print_log para facer un rexistro podo ver que cando vBSEO é permitir que a miña función de tradución eu recibín unha saída de $ con este clasificado dobres. sen ese plugin (global_complete) son as boas obras.
Polo tanto, temos un problema de integración.
Notei tamén que está a usar vBSEO 351 pl1 pero eu uso o 351 vBSEO sen versión pl1, entón eu debo actualizar esta vBSEO da versión pl1.
despois diso vou confirmar.
ehh, eu aínda non pode reproducir-lo no meu foro de proba, entón eu aínda precisan de acceso ao seu foro. Grazas.
Eu desactivar todos os anuncios de AdminCP-> xerente adverting-> por aínda podo ver este anuncio no foro? como podo desactivalo-lo? ten este clasificado en modelos?
Último editado por kamilkurczak; 26-08-10 en 16:16.
resolto.
Isto é vBSEO asunto, non vBET. Isto é asunto dentro global_complete Gancho de vBSEO.
solución (xa fixo no seu foro)
1. ir a AdminCP-> Extensións e Products-> Xestor de plugins
2. atopar global_complete Gancho en vBSEO
3. conxunto de Orde de Execución de 1001
4. gardar
Eu proba e ligazóns vBSEO bo estado de funcionamento e tradución deste ligazóns é traballo moi bo.
Teña en conta que:
Despois actualizar vBSEO tes que sempre posto este Encargo de Execución a 1001
Por favor, confirme-a.