Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 17

Thread: erro no 4.2.3?

Red face erro no 4.2.3?

eu fixen actualice do meu vbet cambiado á última versión 4.2.3 en VB 4.0.6 con vBSEO 3.5.1pl1, problema é con anuncio de rodapé, onde a súa exhibición miña de cabeceira son instaed de publicidade tamén algunhas palabras estrañas como estas: -

Code:
    //0){location.replace('http://www.pdaapps.org/showthread.php?p='+cpostno);};} } if(typeof window.orig_onload == "function") window.orig_onload(); } //]]>
    este erro ocorre só en páxinas traducidas, entón eu desactivada temporalmente anuncio de rodapé, por favor me axude

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Podes por favor dar máis saída ..

Sería máis fácil se só me PM acceso detalles do seu Admin CP e FTP + describen como reproducir o problema (como conectar ad fontes), pero quizais eu serei capaz de axudar sen acceso cando eu vou ter máis datos.

Tamén - o que se encarga de engadir o código do anuncio de rodapé? Porque se é outro plugin, entón temos aquí un problema de integración non é un erro.

ok déixeme dar máis aclaracións

eu uso VB última versión 4.0.6, en VB4, hai un director de publicidade inbuilt que é abrir un proceso para publicar anuncios no meu sitio, cuestión é que xorden no rodapé do anuncio que se substitúe por área de cabeceira e pasa só en páxinas traducidas, se queres i pode darlle detalles de administración

só para información i am engadindo imaxes da miña zona de rodapé: -

páxina traducida non: -

Desi Pix | Compartir da Imaxe e Aloxamento compartir o seu Desi Hot translated.GIF Pix non

páxina traducida: -

Desi Pix | Compartir da Imaxe e Aloxamento compartir o seu Desi Hot-Pix traducido pagina.gif

por favor, non ese erro non apareceu 4.2.2 con mods mesmo

páxina traducida

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

OK - grazas para máis detalles. Imos comprobar o que mudou en caso de rodapé no código, e tamén intentar reproducir o problema. Grazas por imaxes - pode enviar a saída HTML puro - polo menos esta parte que non é como debería ser. Tamén - Eu creo que para Kamil podería ser moi útil se só pode acceder ao servidor onde o problema xa está - pero entrará en contacto con vostede sobre iso a si mesmo

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,

Agora, vou tentar reproducir e corrixir este problema .. grazas pola descrición.

todas as actualizacións?

Rexistrado
    Maio 2010

Eu engade unha imaxe no lugar de rodapé para publicidade, pero iso aínda é só imaxe, sen código específico, como adsence etc
    Eu teño unha pregunta: se engadir a este pé un código específico ou unha imaxe só con enlace?
    Pode pegar un exemplo deste código anuncio? Vou probalo.

se non, pode PM a min ou vBET un acceso ao seu FTP e AdminCP, porque eu non podo reproducir este problema no noso foro de proba. Ela ha axuda-up.
    Último editado por kamilkurczak; 23-08-10 en 14:20.

Rexistrado
    Maio 2010

calquera noticia? por favor, lea o meu post anterior. Grazas.

Pm enviado a vbet algúns hai 12 horas agradece

Rexistrado
    Maio 2010

Si, sei diso. Esta será corrixido.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema