Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: vbet_guestcache moi grande engadir un comando baleiro no cpanel

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default vbet_guestcache moi grande engadir un comando baleiro no cpanel

vbet_guestcache moi grande engadir un comando baleiro no cpanel

Levei catro horas nun servidor quad fraude para baleirar (man) o contido, isto é esaxerado e sinto que algún tipo de compresión é necesaria aquí e co caché de tabelas vbet e outra cousa como sobre a adición dun botón vermello para que iso no AdminCP?

que se refire

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

ok, pero eu non entendo exacly,

Vostede escribe que non ten opcións no AdminCP (emisión) ou suxerir a adición dun novo recurso? (Botón flush)
    se si, eu estou movendo un tema para solicitar recursos

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

No canto de baleirar as táboas a man do meu dmin podes engadir unha opción para nivel-lo no AdminCP?
    Regards

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Nós xa temos pedido para reducir o tamaño do cadro de hóspedes e tamén para engadir posibilidade de caché de base de datos claro CP Admin - todos aceptados

Teña en conta que, neste momento, para reducir a caché do cliente, pode simplemente engadir máis páxinas para ignorar. E para reducir caché de base de datos abonda con cambiar o tempo de caché para vivir para menores. Pero en casos posto que terá impacto negativo na súa función, porque con máis frecuencia resultados Wil ser tomadas a partir de Google o que leva moito máis tempo.

Rexistrado
    Outubro 2009

Tamén - xa escribiu mesmo no tema onde este xa foi proposta (exactamente aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post3867)

POR FAVOR Pare Spam! Este fío será eliminado pronto - é enought cando se pon a súa información, xa

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Non é necesario ser rudo, porque non vivimos na década de 1940 xa sabe, e eu non estou spamming, se alguén podería responder máis pronto que non sería necesario repetilo la máis e máis e, ademais, estamos falando de dous cousas distintas.

Noutro segmento dixo que faría un lavadora de base de datos que nunca falou sobre o vbet_guestcache ftp arquivo borrar no AdminCP?

Como sobre o meu outro problema nos títulos traducidos -> F.. ., Eu aínda estou esperando por unha resposta.

Regards

Rexistrado
    Outubro 2009

Sentímolo se tomou o meu comentario como grosería. Non era a miña intención. Por favor, tome as miñas desculpas por iso. Eu só quería facelo visible para non escribir sobre mesmo tema en varios lugares, porque eu xa lle preguntei sobre o tema antes e explicou que ela só ten desorde no foro e na nosa equipo, e é por iso que ten que limpar esas cousas. Un fío por un problema é suficiente. Se non temos problemas con el e con xestión de atribuílo la o noso equipo. É por iso que eu fixen iso en negra e con letras maiúsculas - eu xa preguntei sobre non escribir mesma información varias veces (o que neste foro é considerado como spam e en polo menos outros que eu coñezo tamén) e loitou que perde-lo antes . Só non quero que perde-lo agora.

Mesmo agora estou espertando-lle a confirmar que algúns outros 2 temas feitas por ti son realmente sobre unha cuestión ou non (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post3705) ... E é colgado así desde semana (aquí está escribindo que está wayting para a nosa resposta - olle alí estamos nós wayting para o seu de 2 semanas ). Escrito varias veces sobre un asunto que simplemente fai que sexa máis tempo para avaliar non máis rápido. Entón, só por favor deixar de facer, e se ten un problema - facer rosca sobre iso - só unha - imos tratar con isto. É por iso que temos estados sobre rosca para fóra - para estar seguro de que algo aínda require a nosa atención ou non.

Unha vez máis desculpe se tomou o meu comentario non moi ben E moitas grazas polo seu comentario sobre este - vou poñer máis atención ao facer tales preguntas máis suavemente. Espero que poidamos construír as nosas futuras relacións con comprensión e bos sentimentos

Sobre cuestións que aínda están - baixo enlace por favor verificar se é mesmo problema que na outra thread noso. E nunha segunda por favor envíe os datos necesarios que eu só preguntei sobre onte. Eu estaba de vacacións no mar para que eu non era capaz de resolver todos os problemas e Kamil estaba a traballar en moitas cuestións no mesmo tempo. Agora, cando eu estou de volta debe facer rapidamente

E está certo - non escribiu sobre caché de Admin CP Clearing antes. Foi xa feita noutra fío por outra persoa, entón eu definir aquí estado, como xa proposto.

Tags para este tema