Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12
Resultados 11 para 16 de 16

Thread: Como traballar en vbet litespeed?

Proscrito
    Rexistrado
    Decembro 2009

Default Intentou googletest

Tente googletest tamén e eu teño algún erro. O meu anfitrión me dixo que a conexión google está ben. En realidade eu teño sitemap google que está funcionando ben.
    Cómo realizar o googletest, ás veces eu teño pantalla de erro de rede e ás veces iso:
    Iniciar proba de tradución
    Resultado da proba:
    Erro de proba: Non se puido conectar co servidor
    Tempo de conexión (ms): 3003,3449707031

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Quote Enviado Orixinariamente por symbianist View Post
    Tente googletest tamén e eu teño algún erro. O meu anfitrión me dixo que a conexión google está ben. En realidade eu teño sitemap google que está funcionando ben.
    Cómo realizar o googletest, ás veces eu teño pantalla de erro de rede e ás veces iso:
    Eu tiven o mesmo problema hai algúns días. Suxiro entrar en contacto con empresas de hospedaxe e lles pedir para comprobar o seu permiso e configuración de firewall. Darlles a ligazón para a súa googletest.

Proscrito
    Rexistrado
    Decembro 2009

Default Por favor, axude administrador

Por favor, axude administrador sobre este asunto.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola Pena de atrasos - só veu de vacacións e eu estou aquí para servi-lo co noso apoio

Consulte aquí para discusión litespeed coa resposta como usalo: http://www.vbenterprisetranslator.co...litespeed.html - Non probado aínda, só con base na resposta do usuario, pero sexa a vontade para proba-lo con versión gratuita. En caso de problemas - por favor, escribir alí exacta descrición do problema e imos traballar nesta

Rexistrado
    Outubro 2009

Como traballar en vbet litespeed? Entendo vbet non está a traballar en litespeed. El está amosando
    Tema válido. Se Seguiu unha ligazón válida, por favor notifique ao administrador
    Por favor, axuda.
    Non necesitará empregar máis necesario. Regras htaccess

Rexistrado
    Outubro 2009

Esta é unha cuestión entre o servidor e Google. Nós escribir Google proba para determinar exactamente tales situacións. Non ten nada común con vBET - o servidor só ten problemas con conexións Google - ten que observar ao teu provedor de hospedaxe.

Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12

Tags para este tema