Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: vBET ausencia de persoal para 2 días laborables

Vista parcial

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios)
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default vBET ausencia de persoal para 2 días laborables

Ola

Tendo en ming o mellor interese dos nosos clientes quere oficialmente anunciar que vBET equipo soporte estará ausente en 08-11 xullo. É de 2 días laborables + 2 días fin de semana. Por favor, non planea actualizacións neste momento - non será capaz de axudar en caso de algunhas cuestións.

Gostaría #prpers a perdón para tal situación que sucede primeiro tempo en vBET historia. Sei que ten que non nunca suceder, mais Kamil xa planeaba e vacacións pagas antes de que únenos e planeaba as miñas vacacións habendo en mente que terei substituto. En resumo palabras: eu scrued e son realmente perdón para aquilo. Como imos dar escusas adicional de 1 mes de actualizacións gratuítas para todos os nosos clientes.

Hoxe vou preto como moitas cuestións como serei capaz antes de saír. O resto vai xestionar Kamil - estará no foro desde o luns. Estarei no mar así que vou ter calquera posibilidade de xestionar calquera problema - por favor, non me PM. Escribe no foro, así Kamil será capaz de axudar.

Para todos os nosos clientes: Unha vez moi triste, e espera que un mes de actualizacións de bonos vai facer se sentir que nos preocupamos con vostede.
    Para todos os meus amigos: Quero-me gran momento!

Saúde
    Michal

PS.
    Vou dar additinal 1 mes de actualizacións despois do regreso. Eu vou volver do mar 19 de xullo. Síntase libre de me lembrar se non verá meses adicionais tras 20.
    Último editado por vBET; 07-07-10 en 11:30.

Tags para este tema