Ola
Tendo en ming o mellor interese dos nosos clientes quere oficialmente anunciar que vBET equipo soporte estará ausente en 08-11 xullo. É de 2 días laborables + 2 días fin de semana. Por favor, non planea actualizacións neste momento - non será capaz de axudar en caso de algunhas cuestións.
Gostaría #prpers a perdón para tal situación que sucede primeiro tempo en vBET historia. Sei que ten que non nunca suceder, mais Kamil xa planeaba e vacacións pagas antes de que únenos e planeaba as miñas vacacións habendo en mente que terei substituto. En resumo palabras: eu scrued e son realmente perdón para aquilo. Como imos dar escusas adicional de 1 mes de actualizacións gratuítas para todos os nosos clientes.
Hoxe vou preto como moitas cuestións como serei capaz antes de saír. O resto vai xestionar Kamil - estará no foro desde o luns. Estarei no mar así que vou ter calquera posibilidade de xestionar calquera problema - por favor, non me PM. Escribe no foro, así Kamil será capaz de axudar.
Para todos os nosos clientes: Unha vez moi triste, e espera que un mes de actualizacións de bonos vai facer se sentir que nos preocupamos con vostede.
Para todos os meus amigos: Quero-me gran momento!
Saúde
Michal
PS.
Vou dar additinal 1 mes de actualizacións despois do regreso. Eu vou volver do mar 19 de xullo. Síntase libre de me lembrar se non verá meses adicionais tras 20.